فرمانده نزاجا:

شعار «ارتش فدای ملت» را در همه عرصه‌ها به منصه ظهور می‌رسانیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به شعار «ارتش فدای ملت» گفت: سعی می‌کنیم در همه عرصه‌ها فدایی بودن نسبت به ملت بزرگوارمان را به منصه ظهور برسانیم.
کد خبر: ۳۹۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ - 17April 2020

شعار «ارتش فدای ملت» را در همه عرصه‌ها به منصه ظهور می‌رسانیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در حاشیه رژه خدمت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در ارتش شعاری با عنوان «ارتش فدای ملت» داریم و سعی می‌کنیم در همه عرصه‌ها فدایی بودن نسبت به ملت بزرگوارمان را به منصه ظهور برسانیم.

وی افزود: ارتش و نیرو‌های مسلح همواره و در هر جایی که مردم احساس نیاز کردند، حضوری خادمانه داشته‌اند که در این رابطه می‌توان به حوادثی، چون سیل، زلزله و... اشاره کرد که ارتش و نیرو‌های مسلح در پی بروز این حوادث، همواره در کنار ملت هستند.

فرمانده نزاجا گفت: قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در ارتش توسط امیر «سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش فرماندهی می‌شود و در نیروی زمینی هم قرارگاه مشابهی به وجود آمده که یگان‌های تابعه را تحت نظر دارد، عملکرد آنان را ارزیابی می‌کند و گزارش‌های لازم را به مراتب فرماندهی ارائه می‌دهد.

امیر حیدری عنوان کرد: هدف از برگزاری مراسم آغاز به کار قرارگاه جهادی مقابله با کرونا که امروز برگزار شد، این بود که قابلیت‌ها و توانمندی‌های نیروی زمینی ارتش جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا را به ملت شریف معرفی و توانمندی‌های‌مان را در این زمینه تشریح کنیم.

وی اظهار داشت: امروز نیروی زمینی موفق به تولید سامانه‌هایی شده است که با ایجاد نوعی گاز در هوا می‌تواند تا شعاع ۲۰۰ متر مربع هر نوع ویروسی به‌ویژه ویروس کرونا از بین ببرد.

فرمانده نزاجا تصریح کرد: نیروی زمینی الحمدلله امروز از تجارب خوبی هم در حوزه رزم و هم مقابله با تهدیدات بیولوژیکی و ویروس کرونا برخوردار است و امروز بدون اینکه خدشه‌ای در توان ما ایجاد شده باشد، با تمام قدرت آمادگی انتقال تجربیات خود را در حوزه مقابله با ویروس کرونا به دیگر کشور‌ها داریم.

امیر حیدری در پاسخ به سوال دفاع‌پرس درباره رونمایی تجهیزات دفاعی گفت: امروز فرصت نشد تا دستاورد‌های جدید ارائه و رونمایی شود؛ اما به زودی در حوزه تشخیص (بیماری کرونا) رونمایی خواهیم داشت. تجهیزاتی که امروز ارائه شد در حوزه تهاجم بر ویروس کرونا و بخشی نیز تجهیزات امدادی ما در حوزه پدافند زیستی بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: در رژه خدمت امروز توان مضاعفی به بخش پدافند زیستی کشور و مقابله با کرونا اضافه می‌کنیم و همچنین در حوزه امدادی و تغذیه‌ای نیز کمک‌هایی در سراسر کشور خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار