فرماندار دلگان خبر داد:

بهسازی یادمان شهدای گمنام در دلگان

«مجتبی شجاعی» گفت: کار بهسازی هر دو یادمان شهدای گمنام گلمورتی و چگردک به همت فرمانداری، شهرداری و شورا‌های شهر گلمورتی و چگردک و مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس سیستان و بلوچستان بزودی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۹۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ - 17April 2020

بهسازی یادمان شهدای گمنام در دلگان«مجتبی شجاعی» فرماندار دلگان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: کار بهسازی هر دو یادمان شهدای گمنام گلمورتی و چگردک به همت فرمانداری، شهرداری و شوراهای شهر گلمورتی و چگردک و مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس سیستان و بلوچستان بزودی آغاز می‌شود.

شجاعی افزود: بهسازی یادمان شهدا از درخواست‌ها و مطالبات مردمی بوده که خوشبختانه اکثر دستگاه‌ها، ارگان‌ها و نهادها در این رابطه پای کار هستند.

وی بیان کرد: شهدا همچون ستارگان است که سبب هدایتگری می‌شوند و الحمدلله جامعه باور دارد که شهیدان مخلص‌ترین افراد جامعه هستند، آنها می‌توانند بهترین راهنمایان و مولفه‌های وحدت باشند.

فرماندار دلگان ادامه داد: هشت ستون و ارتفاع کامل ۹ متر که سه متر گنبد و چهار متر ستون‌ها و یک متر کرسی و سه متر قطر گُنبد از ویژگی‌های مزار شهدای گمنام در شهر گلمورتی دلگان است.

شجاعی بیان داشت: مزار شهدای گمنام به صورت هیئت امنایی اداره می شود و جا دارد از تلاش های سپاه و همکاری های ارزشمند اداره کل حفظ آثار و نهادهای دیگر استانی، محلی، شورای شهر و شهرداری‌های گلمورتی و چگردک در این رابطه تقدیر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها