در پیامی؛

حجت‌الاسلام جهانبخشی انتصاب امام جمعه دهدشت را تبریک گفت

مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی انتصاب امام جمعه جدید دهدشت را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۹۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸ - 17April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام «علی وحدانی‌فر» امام جمعه جدید شهر دهدشت را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

ضمن آرزوی توفیقات روزافزون، انتصاب شما که با درايت و حسن انتخاب شورای محترم سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور انجام شده است را تبریک و تهنیت عرض نموده و رجاء واثق داریم حضور حضرتعالی منشا خیرات و برکات فراوان، وحدت و یک‌پارچگی بین سازمان‌ها، نهادها و گروه‌ها به‌ویژه جوانان و نوجوانان هیئتی خواهد بود، ان‌شاالله که با اتکال و استعانت از خداوند متعال دراین سنگر مقدس همواره پیروز و سربلند باشید.

به فضل الهی با حضور پررنگ حضرتعالی در معادلات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شهرستان کهگیلویه، بارقه‌ای از امید در دل مردم شهید‌پرور، خدادوست، عزیز و نجیب این شهرستان به وجود آید و ثمرات این حضور شما کام مردم را شیرین نماید. 

امید است در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج ) و زعامت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌ العالی) موفق و مؤید باشید، توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه ایزد متعال خواهانیم.

جا دارد که از زحمات ارزنده حجت‌السلام «سید نصیرحسینی» که یک دهه مسئولیت امامت جمعه شهر دهدشت را بر عهده داشتند تشکر و قدردانی نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار