نماینده ولی فقیه در خوزستان:

ارتش کلمه طیبه‌ای است که به تعبیر امام راحل در ایران خوش درخشید

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد گفت: ارتش کلمه طیبه‌ای است که به تعبیر امام راحل در ایران خوش درخشید.
کد خبر: ۳۹۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ - 17April 2020

جنس خدمت ارتش متفاوت از قبل شده چون حاضر هستند همه‌چیز را فدای مردم کنند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید «عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در رژه امروز ارتش اظهار داشت: ارتش کلمه طیبه‌ای است که به تعبیر امام راحل در ایران خوش درخشیدند؛ اینکه دشمنان جرأت نگاه چپ به ایران ندارند به دلیل توانمندی نیروهای مسلح کشور از جمله ارتش است.

وی با تبریک روز ارتش افزود: شهدا به عنوان ستاره های درخشان ارتش جمهوری اسلامی هستند که از جمله شهدای ارتش می‌توان به شهید قرنی و صیاد شیرازی اشاره کرد.

موسوی فرد به خدمات ارزشمند ارتش در ۴۰ سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: زمانی که انقلاب اسلامی به اوج خودش رسید و این مسئله مطرح بود که با توجه به توانمندی ارتش آیا قادر خواهیم بود انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانیم. ارتش آن روزها کنار مردم قرار گرفته بود و استقامت خود را در مقابل دشمن عملیاتی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان یادآور شد: بعد از آن نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس ارتش در کنار مردم برای دفاع از کیان کشور مقاومت‌های خوبی را انجام داد.

موسوی بیان کرد: پرونده ارتش جمهوری اسلامی که یک سال گذشته بسیار درخشان است به خصوص در این روزهایی که شاهد شیوع ویروس کرونا هستیم، جنس خدمت ارتش متفاوت از قبل شده و در کنار مردم هستند و حاضر هستند همه‌چیز را فدای مردم کنند.

امام جمعه اهواز در پایان گفت: امروز رژه بسیار شکوهمند و قابل‌توجهی ارائه کردند که در خصوص دفاع از مردم ایران اسلامی در دفاع از کرونا بود و نشان دادند که با اقتدار خود را برای این مهم آماده کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار