برگزاری رژه یاوران سلامت و خدمت در پایگاه چهارم شکاری دزفول

همزمان با فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش در راستای تحقق شعار مدافعان وطن، رژه یاوران سلامت و خدمت در پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ - 17April 2020

برگزاری رژه یاوران سلامت و خدمت در پایگاه چهارم شکاری دزفول

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، همزمان با فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق شعار مدافعان وطن، رژه یاوران سلامت و خدمت در پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول برگزار شد.

فرماندهان و کارکنان خانه پاسداران آسمان جنوب غرب کشور در این رژه، در منزل بیش از ۳۰۰ خانواده کم برخوردار روستاهای شهرستان‌های دزفول و اندیمشک حاضر شدند و بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی شامل الکل، ماسک و پاک کننده سطوح در این شهرستان‌ها توزیع کردند.

امیر «بهمن بهمرد» فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول در حاشیه این رژه، خدمت در راه امنیت و جان مردم را وظیفه ارتش دانست و اظهار داشت: ارتش چه در راستای امنیت کشور و چه در زمینه بلایای طبیعی و بیماری‌ها با تمام امکانات در میدان حاضر می‌شود.

وی با بیان اینکه از روزهای نخست شیوع این ویروس خطرناک در کنار مردم شهرستان دزفول بوده‌ایم، افزود: با گندزدایی شبانه معابر عمومی و نصب دستگاه‌های مه پاش ضدعفونی کننده در مناطق پرخطر و همچنین تولید روزانه بیش از هزار ماسک توسط خانواده‌های کارکنان این پایگاه و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی تا پایان ریشه‌کنی این ویروس خطرناک در خدمت مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار