برگزاری رژه اقتدار ارتش در سنگر «خدمت و سلامت»

رژه باشکوه ارتش جمهوری اسلامی ایران امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تحت عنوان «رژه خدمت» به‌منظور رفع آلودگی از مناطق مختلف سطح کلانشهر اهواز به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۳۹۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ - 17April 2020

برگزاری رژه اقتدار ارتش در سنگر «خدمت و سلامت» در خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، رژه باشکوه ارتش جمهوری اسلامی ایران هر سال در سطح استان خوزستان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شد؛ اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رژه روز ارتش تحت عنوان «رژه خدمت» به‌منظور رفع آلودگی از مناطق مختلف سطح کلانشهر اهواز به نمایش گذاشته شد.

خودروهای سبک و سنگین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در جنوب غرب در این رژه با پیشرفته‌ترین تجهیزات، عملیات ضدعفونی معابر شهری را اجرا کردند.

بنا بر این گزارش، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در سیل فروردین ماه سال گذشته نیز با تمام امکانات و خودروهای سبک و سنگین خود برای جابجایی اهالی روستاهای سیل‌زده در کنار سایر نیروهای مسلح و دولت پای کار آمد و حماسه ای دیگر را در ویترین افتخارات خود به ثبت رساند.

همچنین گروه مهندسی زرهی ۴۲۲ ارتش نیز در برخی مناطق استان به دنبال طغیان رودخانه و قطع ارتباط روستاها و شهرها با نصب پل های شناور خدمات ارزشمندی را به مردم استان ارائه داد.

بر اساس این گزارش، از اواخر اسفندماه سال گذشته و شیوع ویروس کرونا در سطح استان نیروهای ارتش در جنوب غرب در کنار سایر نیروهای مسلح و دولت در زمینه تولید ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و لباس پزشکی فعالیت خود را آغاز کرد و در روز ۲۹ فروردین ماه نیز به شکلی دیگر وفاداری خود را به این نظام اسلامی نشان دادند و اقدام به ضدعفونی معابر شهری برای مقابله با شیوع این ویروس کردند.

ارتش در زمینه راه اندازی نقاهتگاه برای بستری مبتلایان به ویروس کرونا نیز در هفته های اخیر اقدامات خوبی صورت داده است.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمدنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان و امیر سرتیپ دوم «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب، در جریان این رزمایش در جایگاه ویژه حضور داشتند و شاهد اقتدار نیروهای خدمت‌رسان ارتش بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها