فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان:

نیروهای مسلح راه پیشرفت و اقتدار را در سال جهش تولید طی می‌کنند

سرتیپ‌ دوم ستاد «عیسی میرزایی» گفت: فرزندان ملت در نیروهای مسلح با تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا، راه پیشرفت و اقتدار را در سال جهش تولید طی می‌کنند.
کد خبر: ۳۹۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ - 17April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ‌ دوم ستاد «عیسی میرزایی» ارشد نظامی آجا در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل و فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان در آیین رژه یگان‌های جنگ نوین و جنگ بیولوژیک ارتش که به مناسبت روز ارتش در پادگان تیپ 25 نیروی مخصوص نزاجا در تبریز برگزار شد، ارتش را دژی مستحکم در برابر دشمنان عنوان کرد و اظهار داشت: تصمیم شجاعانه امام راحل در 29 فروردین 58 در تثبیت ارتش، یکی از روزهای مهم و تاریخی انقلاب اسلامی ایران است.

وی با ببان اینکه متأسفانه برخی دوستان نادان و دشمنان شعار انحلال ارتش را پس از پیروزی انقلاب سر می‌دادند، افزود: آنها قصد نابودی یکی از بازوان انقلاب را داشتند؛ اما ارتش با تصمیم تاریخی امام خمینی(ره) به آغوش ملت بازگشت.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر 21 حمزه نیروی زمینی ارتش، با تأکید بر اینکه، ارتش امروزی، همان ارتش تحول‌یافته دیروز است، گفت: ارتشیان با تبعیت از فرمانده معظم کل قوا در برابر هر نوع دشمنی ایستاده‌اند و در میدان‌های مختلف هم به یاری مردم در سیل و زلزله شتافته‌اند؛ امروز هم توانمندی ارتش در مقابله با کرونا در اختیار سلامت مردم است.

وی اقدامات ارتش را مصداق بارز شعار انقلابی «ارتش برای ملت» عنوان کرد و افزود: پس از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، ارتش با اقتدار بیشتر و توان رزمی بالاتر در جهت تحقق اهداف نظام اسلامی در میدان حضور دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه نزاجا تصریح کرد: فرزندان ملت در نیروهای مسلح با تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا، راه پیشرفت و اقتدار را در سال جهش تولید در پیش خواهند گرفت.

بنا بر این گزارش، رژه خدمت با شعار «مدافعان وطن، یاوران سلامت» صبح امروز و مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با سایر مناطق کشور در میدان صبحگاه تیپ ۲۵ نیروی مخصوص برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها