بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان به مناسبت روز ارتش؛

رشادت‌ها و فداکاری‌های «ارتش» بسیار ستودنی است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با صدور بیانیه‌ای ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.
کد خبر: ۳۹۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ - 17April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ضمن تبریک این روز به ارتشیان قهرمان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اقدام تاریخی و حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از میان توطئه‌های دشمنان حفظ و امروز به یک نیروی قدرتمند نظامی تبدیل شده و پشتوانه‌ای بزرگ برای نظام اسلامی و ملت ایران است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران رشادت‌ها و فداکاری‌های بسیار ستودنی در طول بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، دوشادوش سایر نیرو‌های مسلح کشورمان، در همه صحنه‌ها به‌ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس، در مقابله با متجاوزین نقش راهبردی داشته و در جهت تحقق اهداف، آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌ها در میدان حضور همه‌جانبه دارد و برای جلوگیری از آسیب رسیدن به جان و مال مردم لحظه‌ای درنگ نمی‌کند.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان نماد خدمت در عرصه امدادرسانی در کنار مدافعان سلامت و در جهت مبارزه با ویروس منحوس کرونا برگ زرین دیگری از ایثار و ازخودگذشتگی‌های خود را به ثبت رسانده و خود را وقف خدمت‌رسانی به مردم این مرز و بوم نموده است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، با تجلیل از مقام شامخ شهیدان والامقام و ایثارگران سرافراز کشور، به‌‌ویژه در ارتش جمهوری اسلامی، از مجاهدت‌های شبانه‌روزی دلاورمردان سخت‌کوش این نهاد عظیم، تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روزافزون در سایه توجهات امام عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت کسب افتخارات بیشتر را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار