ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق:

ارتش همواره در کنار مردم است

امیر «رضا آذریان» گفت: ارتش با وقوع سیل در برخی استان‌ها در صحنه کمک‌رسانی به مردم حضوری فعال داشت و در شرایط کنونی کشور نیز که عرصه مقابله با ویروس کروناست در کنار کادر بهداشت و درمان برای مبارزه با این ویروس منحوس ایفای نقش می‌کند.
کد خبر: ۳۹۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ - 17April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق در مراسم رژه سلامت که با شعار «مدافعان وطن یاوران سلامت» به مناسبت روز ارتش در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب ارتش در عرصه دفاع از کشور هر روز آماده‌تر از قبل است.

وی با بیان این که ارتش در حوادث مختلف از جمله سیل و زلزله در کنار مردم و کمک کار آنها بوده است، افزود: با وقوع سیل در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان و همچنین وقوع زلزله در سرپل ذهاب حضور ارتش در صحنه کمک‌رسانی به مردم چشمگیر بود و حتی قبل از اعلام ستاد بحران وارد عمل شد.

این فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: ارتش در شرایط کنونی کشور نیز که عرصه مقابله با ویروس کروناست علاوه بر رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی در یگان‌های تحت امر خود، در کنار کادر بهداشت و درمان برای مبارزه با این ویروس منحوس ایفای نقش می‌کند.

آذریان در پایان گفت: امروز هم تجهیزات و خودروهای جنگ نوین قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با حضور در معابر و خیابان‌های مشخص شده و همچنین حرم امام رضا (ع) نسبت به ضدعفونی این اماکن اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار