فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

ارتش یار ملت ایران در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی است

سرهنگ یدالله کشاورز گفت: ارتش جمهوری اسلامی یار و مددکار ملت ایران در همه صحنه‌های  انقلاب اسلامی هم در دوران دفاع مقدس و هم در دفاع از حرم اهل بیت (ع) است.
کد خبر: ۳۹۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲ - 17April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «یدالله کشاورز» فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در نشست با مسئولان تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) ضمن تبریک سالروز ارتش جمهوری اسلامی نقش مهم نیروهای مسلح از جمله ارتش را در ابعاد گوناگون مهم دانست و اظهار داشت: ارتش یکی از بازوان ملت ایران، توانسته وظیفه خود را که پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی کشور است به نحو احسن انجام دهد.

وی با تاکید بر حماسه آفرینی‌ ارتشیان در عرصه‌های گوناگون میهن اسلامی گفت: ارتش جمهوری اسلامی یار و مددکار ملت ایران در همه صحنه‌های  انقلاب اسلامی، هم در دوران دفاع مقدس و هم در دفاع از حرم اهل بیت (ع) است.

کشاورز با اشاره به حضور ارتش در نبرد بیولوژیکی و مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در کنار کادر درمان و  دیگر نیروهای مسلح همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مقابله با ویروس کرونا ایستاده است و فعالیت‌های فراوان در شهرهای مختلف همچون ساخت بیمارستان صحرایی و ضد عفونی شهرها انجام داده است.

وی با تاکید بر حضور مهم و موثر ارتش در مقابله با ویروس کرونا گفت: حماسه‌آفرینی‌های ارتشیان در عرصه جهاد سلامت در استان بوشهر ستودنی است.

فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: ارتش جمهوری اسلامی با استعانت از خداوند متعال همچنان گوش به فرمان فرمانده کل قوا، ولایت فقیه  همراه با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها