مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛

برگزاری جشنواره «خانه‌های نورانی» ویژه ماه رمضان در مازندران

«عیاس زارع» از برگزاری جشنواره «خانه‌های نورانی» ویژه ماه میارک رمضان در مازندران خبر داد و گفت: علاقمندان می‌توانند ایده‌های ناب خود را تا تاریخ 10 اردیبهشت به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۳۹۲۳۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ - 18April 2020

برگزاری جشنواره «خانه‌های نورانی» ویژه ماه رمضان در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از انتشار فراخوان ايده‌هاى ناب و برتر در حوزه قرآن و عترت ويژه ماه مبارك رمضان توسط این اداره کل خبر داد.

وی افزود: همزمان با فرا رسیدن ایام الله مبارک رمضان و جشن ضیافت الهی در این ماه خجسته، با توجه به محدودیت‌های پیش رو در زمینه فعالیت‌های عمومی فرهنگی و مذهبی و نیز رعایت سلامت عمومی جامعه، در نظر گرفتیم تا با رعایت سرفصل‌های مربوط به فاصله گذاری اجتماعی، جشنواره فوق را برگزار کنیم.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان ادامه داد: برنامه‌های فاخر قرآنی و مذهبی از ایده‌های برتر در زمینه‌های مختلف قرآنی و معارف اسلامی اکنون در قالب این جشنواره تحت عنوان «خانه‌های نورانی» فرصت خوب و پربرکتی را فراروی علاقمندان به قرآن و عترت ایجاد کرده است.

این مسئول فرهنگی، تقویت انس آحاد جامعه با آموزه‌های قرآن و عترت با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، غنی سازی معنوی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با محوریت خانواده، تقویت حضور موثر فعالان حوزه قرآن و عترت در فضای مجازی، معرفی فعالیت‌ها از قبیل جشنواره‌ها، تولید محتوا و ... و آثار ممتاز موسسات و مراکز قرآنی و اجرای برنامه‌های کتابخوانی با موضوعات دینی و قرآنی در منازل را از موضوعات پیشنهادی ایده‌های ناب (برتر) با محوریت قرآن و عترت برشمرد.

زارع همچنین تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند ایده‌های ناب خود را بر اساس موضوعات پیشنهادی تا تاریخ 10 اردیبهشت از طریق شماره 09111522267 در پیام‌رسان‌های تلگرام و واتساپ و همچنین از طریق شماره 09119544062 در پیام رسان بله، به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار