امیر خاموشی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

آمادگی هوانیروز ارتش برای انجام مأموریت‌های امدادی

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش با بیان اینکه آماده اجرای هرگونه مأموریتی برای کمک‌رسانی به مردم هستیم، گفت: تاکنون در جهت مبارزه با کرونا پرواز‌های امدادی به استان‌های فارس و مرکزی داشته‌ایم.
کد خبر: ۳۹۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۱ - 19April 2020

آماده ماموریت‌های امدادی هستیم/ پرواز‌های امدادی در استان‌های مرکزی و فارس داشتیمامیر سرتیپ دوم خلبان «سید قاسم خاموشی» فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص اقدامات این یگان عملیاتی در جهت کمک به هموطنان و مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: خلبانان ما در استان‌های فارس و مرکزی ضمن انجام مأموریت امدادی، آمادگی خود را برای خدمت به مردم در زمان مواجهه با سیل احتمالی در سطح کشور حفظ کرده‌اند.

وی افزود: سایر یگان‌های پایگاه نیز در حال انجام وظایف ذاتی و قانونی خود هستند.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش گفت: نبرد هوشمندانه با ویروس منحوس کرونا را تا کنون بدون تلفات انجام داده‌ایم و ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: صد‌ها سرباز وظیفه این پایگاه که فرزندان ملت و امانت این پایگاه هستند را همچون فرزندان خود مراقبت کرده‌ایم و با کمک همین فرزندان و با دقت و مراقبت از سلامتی سربازان، ضمن پاکسازی و مراقبت از اماکن وسیع پایگاه، پاکسازی بخش وسیعی از مساحت شهر اصفهان را با موفقیت انجام داده‌ایم.

امیر خاموشی عنوان کرد: پایگاه چهارم هوانیروز ارتش ضمن حفظ حداکثر توان رزمی و عملیاتی خود برای دفاع از کیان کشور اسلامی عزیزمان، آمادگی خود را برای هرگونه خدمت و امدادرسانی به مردم اعلام می‌کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار