فرمانده سپاه شهرستان بوشهر:

سپاه پاسداران در همه امور نظام همیشه پیشقدم بوده است

سرهنگ «غلامرضا شهابی» گفت: سپاه پاسداران در همه امور نظام و کشور و در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه پیشقدم بوده است.
کد خبر: ۳۹۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ - 18April 2020

سپاه پاسداران در همه امور نظام همیشه پیشقدم بوده استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «غلامرضا شهابی» فرمانده سپاه شهرستان بوشهر امروز در جلسه رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان بوشهر با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران در همه امور نظام و کشور و در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه پیشقدم بوده اظهار داشت: سپاه سعی دارد تا این رزمایش بزرگ که آغاز بسیار خوبی داشته به بهترین شکل به سرانجام برساند.

وی با بیان اینکه مشکلات کشور را می‌توان با تلاش و همدلی همگان در داخل به شایستگی هموار کنیم، گفت: منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این برهه حساس راهگشای تمامی مشکلات جامعه بوده و بر همین اساس لازم است تا تمام تلاش خود را برای تحقق منویات رهبری بکار گیریم.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر افزود: در این رزمایش بزرگ مردم و ادارات و نهادها همدل و مومنانه به کمک هموطنان نیازمند خود می‌شتابند.

وی با بیان اینکه این رزمایش با همکاری نهادها و دستگاه‌های مختلف مردم محور است تصریح کرد: رزمایش کمک مومنانه با رمز یا مهدی ادرکنی (عج) در استان بوشهر آغاز به کار کرده و در این راستا بسته‌های معیشتی توسط گروه‌های جهادی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر افزود: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، نماینده کمیته امداد امام خمینی(ره)، امام جماعت مساجد محلات، نماینده هیئت‌های امنا مساجد محلات و مسئول خیریه‌های محلات مسئول توزیع بسته‌های آماده شده هستند.

شهابی با بیان اینکه محل توزیع این بسته‌ها مساجد است افزود: بسته‌های معیشتی طبق لیست‌های مشخص شده و بین خانوارهایی که در حوزه ویروس کرونا قادر به فعالیت اقتصادی نبوده و دچار آسیب شده‌اند توزیع می‌شوند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه این بسته‌ها بین خانوارهایی که تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، موسسه‌های خیریه، کسبه و خانواده‌های آسیب دیده هستند توزیع می‌شود خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند از طریق این شماره حساب 6037997599106870 بنام سپاه شهرستان بوشهر کمک‌های نقدی خود را به هموطنان نیازمند واریز کنند.

انتها پیام/

نظر شما
پربیننده ها