فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خبر داد؛

راه‌اندازی «سامانه هوشمند الکترونیکی» سپاه برای مدارس لرستان

سردار «مرتضی کشکولی» گفت: در راستای کمک به مردم و آموزش و پرورش، سامانه هوشمند الکترونیکی سپاه لرستان در ۵۱ کلاس درس ناحیه خرم‌آباد و ۱۱ مدرسه استان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۳۹۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹ - 18April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد،  سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز در جلسه رونمایی از سامانه هوشمند الکترونیکی مدارس کوثر سپاه استان لرستان اظهار داشت: با توجه به ضرورت تغییر سبک آموزشی به دلیل مقابله با کرونا، مجبور هستیم از فضای مجازی جهت ایجاد کلاس‌های آموزشی استفاده کنیم که در همین راستا آموزش و پرورش با راه‌اندازی سامانه شاد امکان برگزاری کلاس‌های غیر حضوری در فضای مجازی را برای دانش‌آموزان فراهم کرده است.

وی افزود: سپاه استان لرستان در مجموعه موسسه علمی و آموزشی بسیج سامانه‌ای بسیار پیشرفته و بر خط طراحی کرده تا معلم به صورت آنلاین با دانش‌آموزان ارتباط برقرار کند، این سیستم بسیار پیشرفته در راستای کمک به مردم و آموزش و پرورش به عنوان یک وظیفه ذاتی در 51 کلاس در ناحیه خرم‌آباد راه‌اندازی خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: چنانچه قابلیت این سامانه الکترونیکی مورد استقبال و پسند آموزش و پرورش و دانش‌آموزان قرار بگیرد این امکان را داریم که ظرفیت بیشتری از تهران درخواست کنیم و توسط این سامانه می‌توانیم به صورت آنلاین کلاس‌های سطح استان را پوشش بدهیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 11 مدرسه در سطح استان توسط سامانه هوشمند الکترونیکی سپاه پوشش داده می‌شود و می‌توان در آینده به عنوان یک الگوی موفق از این سامانه در سراسر شهرها و بخش‌های استان استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها