مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

فاز سوم دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در سال 99 اجرایی می‌شود

سرهنگ «امیرعباس آسمند» از اجرای فاز سوم تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در سال 99 خبر داد.
کد خبر: ۳۹۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴ - 18April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست هماهنگی تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس امروز با حضور سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و «مرتضی منتظر ظهوری» سرپرست حوزه معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه یاسوج برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: قرارداد فاز نخست تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس در سال 1397 با موضوع تشکیل 70 پرونده و تدوین 20 مقاله علمی با دانشگاه یاسوج منعقد شد. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: قرارداد فاز دوم تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس نیز در شهریورماه سال 98 منعقد و بازه زمانی شش ماهه‌ای برای اجرای این فاز در نظر گرفته شد.

آسمند با اشاره به اینکه دانشگاه یاسوج به عنوان مجری طرح دانشنامه استانی مشکلاتی از جمله نبود اطلاعات و اسناد کافی در رابطه با مداخل این دانشنامه را مطرح کرده است، گفت: در صورت نبود اسناد و مدارک کافی، باید تحقیق میدانی را در دستورکار قرار داد و در همین راستا نیاز است گروه‌های متعددی شکل بگیرد که به صورت جدی پای کار باشند.

وی با بیان اینکه قرارداد فاز سوم دانشنامه دفاع مقدس استان باید در سال 99 منعقد شود و برای اجرای این فاز اعتبار خوبی هم در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: مجری طرح، خواهان بازنگری در برخی مداخل شده که ما آمادگی داریم در صورتی که مدخلی ظرفیت تشکیل پرونده و مقاله را نداشته باشد مدخل جایگزین پیشنهاد و در کمیته تخصصی بررسی شود.

در این نشست گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط دانشگاه یاسوج ارائه و مقرر شد فاز نخست دانشنامه تا 15 اردیبهشت تکمیل و مقالات و پرونده‌های فاز دوم نیز به صورت تدریجی به اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تحویل داده شده و فاز دوم تا پایان مرداد تکمیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار