سرهنگ عطاری خبر داد؛

توزیع ۳۰۰ بسته‌ معیشتی در بین نیازمندان توسط بسیجیان ماکو

معاون هماهنگ‌‎‌کننده سپاه ماکو گفت: بسته‌های معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال در میان افراد آسیب دیده از کرونا در ماکو توزیع شد.
کد خبر: ۳۹۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴ - 18April 2020

توزیع ۳۰۰ بسته‌ معیشتی در بین نیازمندان توسط بسیجیان ماکو

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ موسی عطاری، معاون هماهنگ‌‎‌کننده سپاه ماکو، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای حمایت از افرادی که بر اثر کرونا دچار خسارت اقتصادی شده‌اند سپاه در چندین مرحله اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی در بین آنها کرده است، اظهار داشت: در ادامه توزیع این بسته‌ها در مرحله چهارم حدود ۳۰۰ بسته معیشتی دیگر در بین آسیب‌دیدگان کرونا توزیع شد.

وی با اشاره به ارزش ریالی این بسته‌ها افزود: در مجموع ارزش ریالی این بسته‌‌ها برابر با یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال بوده و ارزش ریالی هر بسته برابر با سه میلیون ریال است.

معاون هماهنگ‌‎‌کننده سپاه ماکو با اشاره به کمک بسیجیان در جمع‌آوری و توزیع بسته‌های معیشتی ادامه داد: این بسته‌ها توسط پایگاه‌های بسیج شهری و روستایی ماکو تهیه و با شناسایی افراد مورد نظر در بین آنها توزیع می‌شود.

وی با اشاره به پویش طرح مومنانه برای کمک به نیازمندان خاطرنشان کرد: نیروهای بسیجی و سپاهی با لبیک‌گویی به رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کمک به مردم و خدمت به آنها از هیچ کاری فروگذاری نمی‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار