نماینده ولی فقیه در خوزستان:

جامعه روحانیت در همه صحنه‌ها حضور دارد

حجت‌الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد گفت: علیرغم هجمه‌های شدید دشمنان و رسانه‌های معاند همه شاهد بوده و هستند که روحانیت، صنف پا به کاری است که در همه صحنه‌ها حضور دارد.
کد خبر: ۳۹۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴ - 18April 2020

جامعه روحانیت، صنف پا به کاری است که در همه صحنه‌ها حضور دارد

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید «محمدنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کار‌های صورت گرفته در بحران کرونا یادآور حماسه‌های دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: همدلی و همیاری کنونی برای شکست کرونا را در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم، در آن زمان نیرو‌های جهادی و مردم کنار یکدیگر، دشمن بعثی را با قدرت شکست دادند.

وی با بیان اینکه همه توانمندی‌های مردم ایران اسلامی برای مقابله با کرونا در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، افزود: در کشور‌های غیراسلامی مدعی ابرقدرتی و توانمندی‌های بی بدیل، ضعف و ناتوانی به وضوح مشاهده شد.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه در ایران اسلامی همه نیرو‌ها برای خدمت به مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه پای کار آمدند، ادامه داد: روحانیت معزز در دوران جنگ تحمیلی و سیل ۹۷ و ۹۸ پای کار آمده و خدمات قابل توجهی ارائه دادند، جامعه روحانیت در سال گذشته خوش درخشیدند و خدمات بی بدیلی انجام دادند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه طلبه‌های جوان، دانشجویان، بسیجیان و نیرو‌های مسلح در همه صحنه‌ها حضور دارند، گفت: علیرغم هجمه های شدید دشمنان و رسانه های معاند همه شاهد بوده و هستند که روحانیت، در همه صحنه‌ها حضور دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار