طی پیام‌های جداگانه‌ای صورت گرفت؛

تشکر فرمانده کل ارتش از رهبر انقلاب اسلامی، مسئولان کشور و ملت ایران

سرلشکر موسوی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای از ابراز محبت فرمانده معظم کل قوا، رؤسای قوای سه‌گانه، مسئولان کشوری و لشکری و ملت ایران تشکر کرد.
کد خبر: ۳۹۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ - 19April 2020

تشکر فرمانده کل ارتش از سران قوا و مسئولان کشوری و لشکری و ملت شریف ایرانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش با صدور پیام‌های جداگانه‌ای از ابراز محبت فرمانده معظم کل قوا، رؤسای قوای سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران، مسئولان کشوری و لشکری و ملت شریف ایران به مناسبت روز ارتش تشکر کرد.

متن پیام‌ قدردانی سرلشکر موسوی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معزز کل قوا
حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی)

سلام علیکم

صیانت از اقتدار و عزت میهن اسلامی، وظیفه‌ای سترگ بر دوش فرزندان برگزیده و شایسته ملت و مریدان حضرت ولایت در ارتش جمهوری اسلامی ایران است و وزانت این تکلیف، این جماعت را «صبّار» و «شکور» بارآورده، آن قدر که مشتاقانه در میادین ایثار و مجاهدت گام برمی‌دارند و بی‌هیچ چشمداشتی تلاش می‌کنند تا ارتشی در شأن و شایسته ملت عزیز و رهبر فرزانه آن باشند و چنان در تأمین رضایت الهی محکم و موفق گام برمی‌دارند که روز ارتش در وجه عالی «ایام الله انقلاب» قرار گیرد.  

آنچه امروز از تلاش مجاهدانه فرزندانتان در اجرای مأموریت‌های سربازی منعکس می‌شود، فرازی از قله‌های افتخار است که تحت هدایت آن فرمانده معظم فتح شده و ناگفته‌های بسیار باقی مانده که به وقت ضرورت، در تقابل خصم به رؤیت مشتاقان اعتلای کلمه حق خواهد رسید. ارتش پرتوان و انقلابی، امروز مأموریت و تکلیف خود را متفاوت از همه ارتش‌های دنیا و فراتر از حفظ امنیت زمین و آسمان و دریا می‌بیند؛ همگان گواهند که در اشتیاق سربازی حضرت ولی عصر (عج)، جبهه معنویت، بصیرت، ولایتمداری و مردم‌داری را هم برگزیده تا جلوه‌ای از ارتش منتظران ظهور و حامی مستضعفان و محرومان عالم باشد.

لطف و مرحمت پدرانه و ابلاغ «سلام رضایت» آن رهبر عالیقدر در روز ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، نگینی درخشنده بر ایام و سالیان افتخار ارتشیانی است که آنچه در توان دارند را خالصانه در راه رضایت حضرت حق (جل و علا)، امتثال فرمان ولی امر مسلمین و رفع آلام ملت صبّار به میدان آورده‌اند. خرسندیم که اگر همیشه به فرمان حضرت ولی امر، در تقابل خصم، شمشیر برنده ولایتیم، این روزهایمان را با تدبیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) «سرباز درمانگر» شده و مرهم کسالت هم میهنان عزیز بوده‎‌ایم و تلاشمان مورد عنایت و رضایت مقتدایمان واقع شده است. با خرسندی از حدیث شریف حضرت امام هادی (علیه‌السلام) بهره می‌گیریم که: «وَ مَا خَصَّنَا بِهِ مِنْ وِلاَیَتِکُمْ طیباً لِخَلْقِنَا وَ طَهَارَةً لِاَنْفُسِنَا وَ تَزکِیَةً لَنَا: آنچه خداوند در پرتو ولایت‌مداری شما به ما ارزانی داشت، موجب پاکی طینت ما، پاکدامنی ما و برای تزکیه و تهذیب ماست».

ضمن عرض مراتب سپاس و امتنان همه همرزمانم در ارتش حزب الله، از لطف و عنایت پدرانه زعیم عالی‌قدر مسلمین نسبت به سربازان و خادمان ولایتمدار ملت در ارتش انقلابی، استدام سایه پر برکت آن امام عزیز، تداوم موفقیت و اقتدار نظام اسلامی و تحقق نگاه بلند شکل‌گیری تمدن عظیم و نوین اسلامی را تحت هدایت رهبر معظم انقلاب، از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی»

بنا بر این گزارش، متن پیام قدردانی فرمانده کل ارتش از رؤسای قوای سه‌گانه، مسئولان کشوری و لشکری و ملت ایران به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللهَ عَزَّ وَ جَلَّ

بدینوسیله به نمایندگی از همه همرزمانم و خانواده محترم ایشان، از رؤسای محترم قوای مجریه، مقننه و قضائیه و مسئولان بزرگوار کشوری و لشکری، ملت شریف ایران، خانواده محترم شهدا و ایثارگران که بصورت حضوری، صدور پیام، تماس تلفنی و انتشار یادداشت در رسانه‌ها به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، مجموعه ارتش را مورد لطف و محبت قرار دادند، سپاسگزارم.

همچنین از تلاش هنرمندانه رسانه‌های محترم جمعی اعم از خبرگزاری‌ها، مطبوعات، فضای مجازی بویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در بازتاب جلوه‌هایی از اقتدار، توانمندی و حماسه همدلی و «کمک‌های مومنانه» ارتش انقلابی صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که از سوی فرمانده معظم کل قوا، به «شجره و کلمه طیبه» مزین شده است و بنا بر ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، نه برای جنگ، که برای دفاع از اسلام، نظام، ایران و ایرانی در عرصه‌های گوناگون همواره آماده و در صف مقدم خدمت است. چنان‌که در پیام‌های محبت‌آمیز هم اشاره شده؛ ارتش، «پاسدار جان ایران» و «از جلوه‌های افتخار و عظمت ملت ایران و ثبات بخش امنیت و اقتدار» است و به واقع خود را «تشکیلاتی برای خدمت به مردم» می‌داند. ارتش برای تحقق این صفات، خود را محدود به صحنه جنگ سخت نمی‌داند و در هر عرصه‌ای که بتواند، از جنگ نرم گرفته تا مقابله با محرومیت و از بلایای طبیعی گرفته تا سلامت جامعه، خالصانه و مخلصانه حاضر به حضور در صحنه و جانفشانی در راه دین و ملت شریف ایران است و وظیفه سربازی خود را به نحو شایسته به انجام می‌رساند.

امیدوارم تحت توجهات حضرت حق و امام عصر، حضرت صاحب‌الزمان (عج)، ذیل سایه هدایت داهیانه رهبر فرهیخته انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا، با حمایت و همراهی قوای سه‌گانه و تمامی مسئولان خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی، در کنار لطف همیشگی مردم شریف ایران، چه به‌عنوان «مدافعان وطن» و چه به‌عنوان «یاوران سلامت» شعار «ارتش فدای ملت» را متجلی سازیم و به مصداق آیه شریفه «کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ»، همچون همرزمان شهیدمان، نزد خداوند متعال و ملت ایران آبرومند و محبوب باشیم و نمود دیگری از اقتدار، ایستادگی و فداکاری جمعی را در پرتو آیه شریفه «مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» ارایه دهیم و پیروزمندانه، ظفر در برابر این دشمن نادیدنی را جشن بگیریم؛ ان‌شاءالله.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی»

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار