امیر صباحی‌فرد:

نیروی پدافند هوایی با قدرت بازدارندگی بالا آماده مقابله با تهدیدات است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: این نیرو با قدرت بازدارندگی بالا، آماده دفع هر تهدیدی علیه کشور است.
کد خبر: ۳۹۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ - 19April 2020

نیروی پدافند هوایی ارتش با قدرت بازدارندگی بالا، آماده دفع هر تهدیدی علیه کشور استبه گزارش  گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم تحویل‌دهی انبوه هواپیما‌های بدون سرنشین رزمی شناسایی و هدف به ارتش جمهوری اسلامی ایران که روز گذشته با حضور وزیر دفاع انجام شد با تبریک روز ارتش اظهار داشت: امروز نسلی از پهپاد‌های ساخته، ارتقاءیافته و بومی‌شده توسط متخصصان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع را تحویل گرفتیم که توانمندی ما را در اجرای انواع مأموریت‌های هوایی مضاعف می‌کند.

وی ارزیابی سامانه پدافند هوایی اعم از سامانه‌های راداری و موشکی، نصب سامانه‌های جنگالی در شرایط رزم واقعی بر روی این پهپاد‌ها و ارزیابی سامانه‌های راداری با قراردهی این پهپاد‌ها در رزمایش و مانور‌ها را از مهمترین دستاورد و نقاط قوت این هواپیما‌های بدون سرنشین برشمرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: این پهپاد‌ها به دلیل RCS پایینی که دارند، محک جدی برای تست و ارزیابی سامانه‌های پدافندی ما محسوب خواهد شد.

امیر صباحی فرد در پایان خاطرنشان ساخت: نیروی پدافند هوایی ارتش با قدرت بازدارندگی بالا، آماده دفع هرگونه تهدیدی علیه جمهوری اسلامی است و روز به روز بر توان خود خواهد افزود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار