شهید «حسن غریب»:

در جستجوی مقام شهادت در راه اسلام و به امر امام هستم

شهید «حسن غریب» در قسمتی از وصیتنامه خود نوشته است: دوستان بدانید که این همه فعالیت در راه اسلام و ایران و قرآن اینجانب را اشباع نکرده اگر قابلیت داشته باشم در جستجوی مقام شهادت در راه اسلام و به امر امام هستم.
کد خبر: ۳۹۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ - 22April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، شهید «حسن غریب» در قسمتی از وصیتنامه خود نوشته است: دوستان بدانید که این همه فعالیت در راه اسلام و ایران و قرآن اینجانب را اشباع نکرده اگر قابلیت داشته باشم در جستجوی مقام شهادت در راه اسلام و به امر امام هستم.

وصیتنامه شهید:

وصیت نامه مطابق با روز تولدم (در تاریخ 1338/2/18) با عشق به انقلاب اسلامی ایران

بنام خداوند بخشاینده مهربان، اولا خداوند تبارک و تعالی، نشانه یکی می‌باشد و دو نیست و در ثانی این که 124 هزار پیغمبر که خاتم آن‌ها حضرت محمد بن عبد‌الله(صلی الله علیه وآله) می‌باشد برحقند و زیاد و کمی در آن‌ها نیست و از روی ادله و اخبار و آنچه  فهمیده‌ایم- ما که شیعه اثنی عشر می‌باشیم – حضرت علی ابن ابی طالب (ع) با یازده فرزندش امام برحقند و مخالفت با آن‌ها عمل شیعه اثنی عشری نیست به طوری که مخالفان چهارده معصوم وارد جهنم می‌شوند.

دیگر این که قیامت حق و الموت و المیزان حق و القبر حق و الصراط حق و النیران حق و النار حق و قرآن کتاب آسمانی که جهت حضرت ختمی مرتبت رسیده است و کتاب ما می‌باشد و عقیده داریم که در روز قیامت تمام مردم زنده می‌شوند جهت حساب و کتاب اعمال خود، گرچه شب اول قبر قضایا درست و تکلیف هر کسی روشن و معین می‌شود و روز یوم الحساب هم ترتیباتی دارد که باید قضایا تجربه بشود. خداوند در آن روز به فریاد تمام شیعیان علی ولی الله برسد.

و اما انقلاب و فعالیت در انقلاب اسلامی ایران، به طوری که می‌دانید من از اول انقلاب در صحنه بودم در تظاهرات تمام رنج و شکنجه‌ها را از عوامل طاغوت بر خود هموارکردم، در سرنگونی مجسمه‌های طاغوت و حفاظت از اولیای امور انقلاب و آزاد سازی صدا و سیمای تیریز بارها که به وسیله حزب خلق مسلمان اشغال می‌شد، شرکت فعال داشتم و مدت‌ها در آن سازمان کشیک می‌دادم و دیگر بنابه فرمان امام مدتی در کردستان انجام وظیفه کرده‌ام و اکنون باز اطاعت از امر امام کرده و در جهاد سازندگی استان مشغول خدمت می‌باشم، آینده را خدا می‌داند.

دوستان بدانید که این همه فعالیت در راه اسلام و ایران و قرآن اینجانب را اشباع نکرده اگر قابلیت داشته باشم در جستجوی مقام شهادت در راه اسلام و به امر امام هستم. به پدر مادرم و برادرانم و خواهرانم یادآور می‌شوم اگر چنین فیضی نصیبم شد خونسردی را پیشه کرده فقط امام را دعا کنید ایشان بعد از ائمه(علیه السلام) منجی مستضعفان دنیا هستند، بدین جهت خیلی مشتاق دیدارش می‌باشم.

غیر از پیروزی اسلام و طول عمر با عزت امام امت در دنیا آرزوی دیگری ندارم ولی در عقبی چرا دارم: اگر شهید شدم بدانید که فیض دیدار امام را درک نکردم باز در این صورت دوای دردم تامین و از دیدار امام ناامید نیستم چون من امانتی دارم و در نزد آن علامتی وجود دارد اگر بعد از شهادتم به دستتان رسید پدر و مادرم با در دست داشتن امانت اینجانب که در حقیقت خودم هستم به هر وسیله‌ای که باشد باید به خدمت امام برسید و در موقع ادای سلام حقیر را هم یاد کنید و بعد امانتم را تقدیم حضرتش نمایید لاغیر.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار