مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

سپاه پاسداران سپر حوادث فراروی انقلاب و کشور بوده است

سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» گفت: در راستای تثبیت و استحکام انقلاب، راه‌اندازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجتناب‌ناپذیر و این نهاد مقدس از همان روزهای آغازین جمهوری اسلامی سپر حوادث فراروی انقلاب و کشور قرار گرفت.
کد خبر: ۳۹۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ - 20April 2020

سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در شهرکرد با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم پهلوی، نظام سلطه و استکبار جهانی با درک ماهیت انقلاب و نظام اسلامی و برآورد پیامدهای آن در جهان، راهبرد مقابله با ملت ایران و طراحی فتنه‌ها و توطئه‌های زنجیره‌ای را با هدف نابودی انقلاب و جمهوری اسلامی و تجزیه کشور، در دستور عملیاتی خود قرار داد.

این مسئول گفت: در این هنگام بود که حضرت امام خمینی با بصیرت، درایت و آینده‌نگری عمیق و راهبردی، فرمان تأسیس یک نیروی مقتدر دفاعی و برآمده از متن انقلاب و مردم را برای پاسداری از انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های شوم ضدانقلاب و قدرت‌های بیگانه صادر کردند.

وی افزود: در واقع در راستای تثبیت و استحکام انقلاب، راه اندازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجتناب ناپذیر و این نهاد مقدس از همان روزهای آغازین جمهوری اسلامی سپر حوادث فراروی انقلاب و کشور قرار گرفت.

ذوالقاری گفت: رویارویی به موقع، هوشمندانه و فداکارانه سپاه پاسداران با توطئه‌ها و سناریوهای ضدانقلابی و ضدایرانی نظام استکبار در اجرای طرح‌های تجزیه‌طلبانه و اقدامات تروریستی و ضدامنیتی روزهای اولیه انقلاب تا جنگ تحمیلی هشت ساله و فتنه آفرینی پس از آن در داخل و خارج از کشور از یک سو و و نقش پذیری‌های سترگ این نهاد انقلابی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و سازندگی و... بیانگر این حقیقت است که این نهاد انقلابی و مقدس طی 41 سال گذشته لحظه‌ای در پاسداری سلحشورانه و غیرمحافظه کارانه از انقلاب دریغ نکرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با تبریک فرارسیدن دوم اردیبهشت‌ به آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان سپاه و تعظیم به مقام شامخ شهیدان همیشه جاوید این نهاد مقدس به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تجلیل از مجاهدت‌ها و نقش آفرینی‌های تحسین‌برانگیز پاسداران انقلاب اسلامی در آزمون بزرگ امداد و خدمت‌رسانی در مبارزه با بیماری کرونا و کمک مومنانه به مردم و آسیب‌دیدگان از شرایط حاضر گفت: توانمندی‌ها و ظرفیت‌ بازدارندگی و دستاوردهای بزرگ و افتخارآمیز سپاه در حوزه‌های دفاعی و نظامی مایه مباهات و درخشندگی نام ایران اسلامی در جهان پرتلاطم امروز شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار