در پیامی مطرح شد؛

قدردانی نماینده ولی فقیه در سپاه از حضور فداکارانه طلاب بسیجی در عرصه مقابله با کرونا

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در پیامی از حضور فداکارانه روحانیون و طلاب بسیجی در عرصه‌های خدمت‌رسانی در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۹۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ - 20April 2020

قدردانی نماینده ولی فقیه در سپاه از حضور فداکارانه طلاب بسیجی در عرصه مقابله با کرونابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی از حضور فداکارانه و طلاب بسیجی در خدمت‌رسانی به مردم در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خواهران و برادران عزیز روحانی و طلاب بسیجی

حمد و سپاس بی پایان خدای متعال را که در زمان یکه تازی کرونا که نمایانگر ذره‌ای از قدرت لایزال و بی رقیب الهی برای تحقق لعلهم یرجعون است؛ نصرت و رحمت خود را با حضور یاری‌دهنده و مهربانانه ملت عزیز به‌ویژه اعزه روحانی و طلاب بسیجی تجلی بخشید.

حضور فداکارانه و همواره آماده شما عزیزان باردیگر ثابت نمود که روحانیت اصیل، در همه عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم پیشتاز بوده و خود را وقف سرزمین، ملت و دین خدا نموده است و با این کار، زیباترین تابلو‌های رشادت، مجاهدت، ایثار و اخلاص را ترسیم نمودید؛ انسان‌هایی از جنس آسمان و باران که وجودشان نماد برکت و رحمت است.

درود و رحمت خداوند بر همه بسیجیان سرافراز به‌خصوص روحانیون و طلاب بسیجی، آنانی که از مردم، با مردم و در کنار مردم‌اند و غم و شادی، همنوعان، غم و شادی آنان است. مردان و زنانی که در روز‌های سخت کرونایی با عمل به هنگام خویش، برترین جلوه‌های تبلیغ عینی دین و اخلاق را به منصه ظهور رسانده و در این آزمون بزرگ، همچون دیگر مردم انقلابی و شهیدپرور، خوش درخشیدند.

اکنون که سنّت ابتلاء الهی، آزمون دیگری را برای سنجش متقّین رقم زده و میدانگاه فراخ مجاهدت و ایثار، مردان و زنان از جان گذشته‌ای را به هماوردی می‌طلبد که همواره در عرصه‌های سخت، آماده جانفشانی و جانبازی اند، حضور پرشور روحانیون و طلاب بسیجی در مقابله با ویروس کرونا، خرسندی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) را به همراه داشت و این، افتخاری بس بزرگ و وصف‌ناشدنی است. بی تردید زبان و قلم از بیان و توصیف مجاهدت‌های شما عزیزان بسیجی قاصر و الکن بوده و قدردانی، واژه‌ای ناتوان در پاسداشت رشادت‌های شماست.

اینجانب از پیشگاه حضرت حق، دوام توفیقات و تاییدات شما بزرگواران را در یاری‌رسانی و خدمت به مردم، همراه با عنایات حضرت حجت ابن الحسن (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در سایه‌سار رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خواستارم.

عبدالله حاجی صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار