مشارکت کارکنان سپاه ناحیه سوادکوه شمالی در رزمایش «کمک مومنانه»

کارکنان سپاه ناحیه سوادکوه شمالی در رزمایش «کمک مومنانه» به صورت داوطلبانه اقدام به کمک اهداء نقدی و غیرنقدی کردند.
کد خبر: ۳۹۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ - 20April 2020

مشارکت کارکنان سپاه ناحیه سوادکوه شمالی در رزمایش «کمک مومنانه»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در موضوع حمایت از مستمندان، نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری ویروس کرونا و آغاز رزمایش «کمک مومنانه»، کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی نیز مبلغ ۳۰۰هزار تومان به‌صورت داوطلبانه از طرف هر پایور جهت تهیه سبد معیشتی برای این رزمایش اختصاص دادند.

در شروع کار قرارگاه پدافند زیستی نیز مبلغ ۲۵۰ هزار تومان عیدی اختصاص یافته به پایوران ناحیه از طرف تعداد زیادی از پایوران جهت خرید اقلام بهداشتی به قرارگاه پدافند زیستی ناحیه سوادکوه شمالی اهدا شد.

لازم بذکر است از آغازین روزهای شروع مقابله با ویروس کرونا با اعتماد به بسیجیان نخبه و توجه به موارد علمی و توصیه‌ها و مشورت‌های پزشکان و متخصصین امر کارهای زیربنایی در ناحیه سوادکوه مالی آغاز شد که ثمره آن توزیع چندین هزار ماسک و دستکش رایگان بین مردم شهرستان و ضدعفونی و گندزدایی اماکن مختلف شهرستانی بوده و این کار ادامه دارد.

از جمله دیگر اقدامات در مواجهه با این بیماری، شکل‌گیری و تجهیز گروه‌های جهادی کوچک و متعدد برای دوخت اقلام بهداشتی موردنیاز و تهیه محلول‌های ضدعفونی برای استفاده در سطح شهرستان به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها