پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه به مناسبت سالروز تاسيس سپاه پاسداران

سردار «ناصر باباخانی» در پیامی فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سبز پوشان ولایت تبریک گفت.‌
کد خبر: ۳۹۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ - 20April 2020

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه به مناسبت سالروز تاسيس سپاه پاسدارانبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کرمانشاه، سرتيپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان كرمانشاه در پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این روز را به فرماندهان، کارکنان و سربازان خدوم و زحمتکش سپاه تبریک و تهنيت گفت.

در این پیام آمده است:

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان الهی و تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) انجام پذیرفت. این فرمان الهی همچون دیگر فرامین مدبرانه معمار کبیر انقلاب اسلامی، منادی پیام خرسندی و امیدواری در اذهان امت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی بود. این روز یادآور گام‌های راسخ و استوار مردانیست که همواره در تاریخ ایران اسلامی حماسه آفریدند و مجاهدت های آنان در سال های پر مخاطره و پر افتخار حماسه و ایثار و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

بحمدالله امروز پس از گذشت 41 سال نهال نوپای سپاه به ثمره خون شهدای سرافراز و همت و تلاش مردان بی ادعا به درختی تنومند مبدل گردیده که تمامی معادلات مستکبرین و زورگویان جهان را همچون دوران دفاع مقدس بر هم زده است‌.

ضمن تبریک فرا‌رسیدن این روز مبارک به تمامی سبز پوشان عرصه ایثار و شهادت توفیقات روز افزون شما را از خداوند متعال تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و رهبری ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در دفاع از حریم و حرمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.  

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار