دیدار رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی با خانواده شهید مدافع سلامت

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با خانواده یکی از پرستاران شهید مدافع سلامت دیدار کرد.
کد خبر: ۳۹۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ - 20April 2020

دیدار رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با خانواده شهید خدمتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «ابراهیم متولیان» رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور شب گذشته به همراه مسؤولان این سازمان به دیدار خانواده پرستار شهید مدافع سلامت، «رامین عزیزی‌فر» رفت.

در این دیدار پدر و همکار این شهید مدافع سلامت به بیان خاطراتی از این شهید ۲۵ ساله پرداختند و از فداکارای‌ها و جان‌فشانی‌های وی در دوران فعالیتش به‌خصوص در دوران شیوع کرونا صحبت کردند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی نیز ضمن طلب صبر برای خانواده این شهید مدافع سلامت، از جان‌فشانی‌های جامعه پزشکی قدردانی کرد و گفت: جهاد این ایثارگران در جبهه جنگ بی امان با کروناویروس، در حافظه ملت بزرگ ایران به یادگار می‌ماند.

متولیان، «عزیزی‌فر» را شهیدی دانست که در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرد و تا لحظه آخر جان بیماران را بر خود مقدم دانست.

وی افزود: بهای این خدمات خداپسندانه و خیرخواهانه نزد خدا محفوظ است؛ اما به مسئولان نیز واجب است تا بیش از پیش به امور خانواده این عزیزان ایثارگر حوزه سلامت بپردازند.

در پایان، رئیس جامعه پزشکی کشور ضمن قدردانی از پدر و مادر این شهید جوان مدافع سلامت، از درگاه خداوند برای ایشان طلب صبر و موفقیت کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار