سردار هادی‌پور خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای آزادسازی منطقه دهگلان به صورت مجازی

راوی کتاب «نیمه پلاک برگشتی» از برگزاری یادواره شهدای آزادسازی منطقه دهگلان امسال به صورت مجازی خبر داد.
کد خبر: ۳۹۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ - 20April 2020

سردار «یوسف هادی‌پور» راوی کتاب «نیمه پلاک برگشتی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان اظهار داشت: یادواره شهدای آزادسازی منطقه دهگلان امسال به صورت مجازی برگزار می شود.

هادی‌پور با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا از شیوع کرونا جلوگیری شود خاطرنشان کرد: هر ساله برنامه این یادواره به صورت تجمع خانواده شهدا، همرزمان و ایثارگران همراه با مداحی و خاطره‌گویی در منطقه دهگلان برگزار می‌شد که امسال نیز به دلایل رعایت بهداشت عمومی جامعه این مراسم به صورت مجازی اول اردیبهشت برگزار خواهد شد.

وی افزود: سه شهید والامقام «محمود حیدرعلی‌پور»، «سید محمدرضا رضوی» و «محمد حیدری» اولین شهدایی هستند که در موقع گشت و شناسایی در منطقه دهگلان با گروهک‌های تروریستی مواجه شدند که در درگیری به شهادت رسیدند.

راوی کتاب نیمه پلاک برگشتی تصریح کرد: خون این سه شهید برکتی همراه داشت که پس از تشییع با شکوه پیکر پاکشان تا یکسال بعد هیچ گروهکی به این منطقه حمله نکرد و خاک آن امن ماند و تا به امروز شاهد هستیم مردم شهیدپرور دهگلان یاد و خاطر این سه شهید را گرامی می‌دارند.

هادی‌پور اضافه کرد: ان‌شاءالله با همکاری ادارات کل‌ حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان و کردستان یادمانی برای این شهدا در منطقه ساخته خواهد شد که امور اولیه انجام شده که ان شالله نظر مساعدت بیشتری جهت تسریع در کار شود.

شهیدان «محمود حیدرعلی‌پور» و «سید محمدرضا رضوی» اصالت همدانی داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار