سرلشکر باقری در جمع خبرنگاران:

تلاش شبانه‌روزی پلیس برای خدمت به مردم/ ناجا در راستای مقابله با کرونا اقدامات اساسی انجام داد

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به تلاش شبانه‌روزی پلیس برای خدمت‌رسانی به مردم گفت: ناجا در راستای مقابله با کرونا اقدامات اساسی انجام داده است.
کد خبر: ۳۹۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ - 20April 2020

تلاش شبانه‌روزی پلیس برای خدمت به مردم/ ناجا در راستای مقابله با کرونا اقدامات اساسی انجام دادبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌‎پرس، سرلشکر پاسدار «محمدباقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه بیست و چهارمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، رؤسا و مدیران ناجا ضمن تبریک آغاز هفته سلامت، اظهار  داشت: جا دارد این هفته را به تمام عزیزانی که در این عرصه با تمام قوا و به طور شبانه‌روزی در حال انجام خدمت به ملت شریف هستند، به‌ویژه عزیزان ما در بخش بهداشت و درمان نیرو‌های مسلح تبریک بگویم.

وی ادامه داد: همکاران ما از ابتدای شیوع ویروس کرونا به طور شبانه‌روزی در مأموریت‌های مختلف بهداشتی و درمانی و همچنین مأموریت‌های انتظامی و امنیتی در کنار سایر کادر درمانی در حال انجام وظیفه هستند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص اقدامات نیروی انتظامی در مقابله با ویروس کرونا، گفت: در این رابطه ناجا در کنار مأموریت‌های ذاتی خود، در خصوص درمان بیماران مبتلا به کرونا، مقابله با محتکران تجهیزات پزشکی و اقلام بهداشتی، پاک‌سازی و ضدعفونی معابر و کنترل فضای مجازی و همچنین کنترل ورودی و خروجی شهر‌ها مأموریت‌های اساسی انجام داده است.

سرلشکر باقری ضمن قدردانی از تمامی اقدامات نیروی انتظامی در سال گذشته به فعالیت‌های قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) در نیرو‌های مسلح اشاره و تصریح کرد: این قرارگاه در همه سازمان‌ها، رده‌ها و استان‌های نیرو‌های مسلح خصوصاً ناجا بر حسب فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی فعال است؛ نیرو‌های مسلح همچنان در بیمارستان‌های خود در حال رسیدگی و درمان بیماران مبتلا به کرونا هستند، همچنین نقاهتگاه‌های ما با حدود ۱۸ هزار تخت آماده پذیرش بیماران هستند که بحمدالله اکثر آن‌ها خالی است.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح تأکید کرد: امیدواریم با رعایت دستورات و پروتکل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا در دوره‌ای که فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی در حال شروع است، شاهد کاهش این بیماری در کشور باشیم و هرچه زودتر دست در دست یکدیگر بتوانیم این ویروس را شکست داده و کشور را از وجود آن پاک‌سازی کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها