رحمانی فضلی در همایش فرماندهان و مدیران ناجا:

جریان تروریستی دشمن به دنبال ضربه زدن به امنیت در مرزهاست

وزیر کشور با بیان اینکه دشمن با تقویت جریان تروریستی به دنبال ضربه زدن به امنیت مرزهاست، گفت: فرماندهی مرزبانی ناجا دارای دیپلماسی مرزی و مدیریت مطلوبی در امور مرزهاست.
کد خبر: ۳۹۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ - 20April 2020

نیروی انتظامی در حوادث دی با خویشتن‌داری عمل کردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور در بیست و چهارمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، رؤسا و مدیران ناجا که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد با بیان اینکه ناجا در انجام ماموریت‌های محوله سربلند بیرون آمده، اظهار داشت: انصافا سال گذشته یکی از سال‌های پرموضوع برای کشور و خصوصا ناجا بود که بحمداله خوش درخشیدید و موفق عمل کرد.

وی به اقدامات مطلوب نیروی انتظامی در کنترل وقوع سیل، زلزله، ایام ۲۲ بهمن و... اشاره کرد و افزود: اربعین حسینی سال گذشته نیز به دلیل حذف روادید و اضافه شدن یک مرز برای تردد از جمله دغدغه‌های ما بود چرا که پیش بینی کرده بودیم شاهد جمعیت زیادی در مرز‌ها خواهیم بود که به لطف خدا و اقدامات امنیتی و انتظامی، ناجا در این ماموریت عملکرد مطلوبی داشت.

جانشین فرمانده معظم کل قوا در امور ناجا با تاکید بر اینکه امنیت عمومی در کنار امنیت فنی حائز اهمیت است به موضوع افزایش قیمت بنزین اشاره و تصریح کرد: در این رابطه پیام تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) موجب یک تحول عظیم شد که در حضور مردم در صحنه نیز بسیار موثر بود.

وزیر کشور با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام «حاج قاسم سلیمانی» در سال گذشته، گفت: وی انسانی ولایی و معتقد و در حوزه نظامی و استراتژیست بودند و زمانی که کلام وی جاری می‌شد بسیار تاثیرگذار بود؛ شهادت حاج قاسم سلیمانی برای ما حادثه‌ای بزرگ و ناگوار بود این در حالی است که با اقدامات و برنامه ریزی‌های ناجا مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید عالی مقام در سراسر کشور به نحو مطلوبی برگزار شد.

رحمانی فضلی در ادامه به انتخابات اسفندماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: دشمن در تلاش بودکه فضای انتخابات را امنیتی جلوه دهد، اما با اقدامات مطلوب نیروی انتظامی بحمداله شاهد انتخاباتی بی حادثه بودیم.

وی به موضوع شیوع ویروس کرونا در کشور و اقدامات عظیم ناجا در این رابطه اشاره کرد و گفت: این بیماری ناشناخته است به طوری که در روز‌های اول با کمبود اقلام بهداشتی روبه رو بودیم، اما با گذشت دو ماه از این بیماری اکنون می‌توانیم روزانه چهار میلیون ماسک صنعتی تولید کنیم و در خصوص تجهیزات و اقلام بهداشتی نیز هیچ گونه مشکلی نداریم.

وزیر کشور ادامه داد: کنترل ورودی و خروجی شهرها، تعطیلی مشاغل و ... از جمله اقدامات مطلوبی بود که برای مقابله با کرونا اجرایی و در ستاد ملی مقابله با کرونا نیز بر انجام آن تاکید شد.

رحمانی فضلی تاکید کرد: برای مقابله با این ویروس منحوس باید به یک جمع بندی واحد برسیم و پیش بینی‌های لازم را داشته باشیم که البته نیروی انتظامی در تصمیم گیری ها، مشارکت خوبی داشته است.

وزیر کشور ادامه داد: ناجا از نظر اعتبار مالی جزء مظلوم‌ترین دستگاه‌ها است که به دلیل ماموریت‌های مختلف این امر باید مورد توجه قرار بگیرد.

جانشین فرمانده معظم کل قوا در امور ناجا با تاکید بر اینکه در سال ۹۹ نیز باید کماکان آمادگی‌های لازم را داشته باشیم، گفت: اساس امنیت کشور رضایت مندی مردم است و همه شما بزرگواران باید در کنار امور انتظامی تلاش کنید این رضایت مندی افزایش یابد.

وزیر کشور با بیان اینکه دشمن با تقویت جریان تروریستی به دنبال ضربه زدن به امنیت مرزهاست، گفت: در این رابطه از سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی تشکر می‌کنم؛ چرا که وی دارای دیپلماسی مرزی و مدیریت مطلوبی در امور مرزهاست.

وی با بیان اینکه اولین تصویر در ذهن مردم از نیروی انتظامی، اقدامات راهنمایی و رانندگی است، عنوان کرد: از شما خواستارم که با هر روش نوینی که می‌توانید انتظامات ترافیکی را رعایت و بار ترافیکی را کاهش دهید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها