یادداشت/

سپاه پاسداران یَد همیشه همراه انقلاب در خط مقدم صیانت از مقدسات نظام

سپاه پاسداران یَد همیشه همراه انقلاب اسلامی در خط مقدم صیانت از مقدسات نظام پیش‌قدم است تا از حیات طیبه در راستای پیشبرد قیام عاشورا بدون هیچگونه گلایه‌ای با تمام قوای وجودیشان و با عشق و افتخار پروانه‌وار به دور شمع دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) بسوزند.
کد خبر: ۳۹۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ - 20April 2020

پاسداران، یَد همیشه همراه انقلاب که در خط مقدم صیانت از مقدسات نظام پیشقدم هستند

گروه استان‌های دفاع‌پرس - عذرا شباب؛ سال 1358 مصادف با دوم اردیبهشت روزیست که پدر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) فرزندان دلیر خود را سبز پوش کرد و مُهر مقدس طلایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بر قلب‌های پاکشان حک کرد.

شیرمردانی که با ردای سبز خود در صیانت از اعتقادات اسلامی و باورهای دینی و نجات بخش اسلام سر از پا نمی‌شناسند و در راه حراست از فرهنگ عاشورا با عشق به جهاد و شهادت بدون رعب و وحشت سر در گریبان معبودشان می گذارند.

حافظانی که محافظت از امنیت جهان اسلام و مرزهای پر مهر خود در هشت سال دفاع مقدس در راه اعتلای نظام اسلامی با الگوگیری از مکتب حسین ابن علی (ع) با هدف نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر سرلوحه زندگی خود قرار داده‌اند.

جهان شیرانی که در تمام صحنه‌ها و حوادث سخت، جان سختانه در سیل، زلزله و مبارزه با بدخواهان انسانیت جهادگونه با جامه سبز مقدسشان کمرهای همت را علم کردند تا ایرانی غمزده از بلاها خم به اَبرو نیاورد و به حیات و زندگی خود ادامه دهد.

پاسبانان مرزهای کشورهای اسلامی که از آرمان‌ها و مبانی و اصول تغییر ناپذیر نه شرقی و نه غربی نگهبانی می‌کنند تا استکبار جهانی حتی گوشه چشمی به ارزش‌های دینی و اخلاقی و انقلابیشان نیاندازد و به حق که اقتدار استراتژیکی پاسداران وطن سبب حقارت و عصبانیت ایادی استکبار شده است.

سپاه پاسداران، یَد همیشه همراه انقلاب اسلامی هستند که در خط مقدم صیانت از مقدسات نظام پیشقدم بوده تا از حیات طیبه در راستای پیشبرد قیام عاشورا بدون هیچگونه گلایه ای با تمام قوای وجودیشان و با تمام قوا با عشق و افتخار پپروانه وار به دور شمع دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) بسوزند.

شیرمردانی که حضورشان تسلی بخش امت رسول خدا(ص) محسوب می شود؛ زیرا رسم و رمز حیات وجودشان با تبیعت از اولیاء و انبیا و نشأت گرفته از دست گیری مستضعفان و محرمان است که این خود نیز باعث ذلت و نومیدی بدخواهان شده است.

دشمنان نظام به حق دانسته اند که امروز پاسداران انقلاب اسلامی تنها یک سازمان نظامی مطلق نیست بلکه ستون و سَد تنومندی است که پیکره آن در قالب‌های مختلف ارزش‌های انسانی در جهان ریشه دوانیده است.

چه می‌توان توان گفت در وصف سبز پوشانی که ابتدا و انتهای اَمیال ذهنشان سبزواری و سبز بودن لبخند امید بر لبان انسانیت است که این را می‌توان امروز نیز در عرصه جهاد برای نجات جان انسان‌ها در شکست ویروس کرونا در کنار کادر درمانی به وضوح لمس کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها