ستاد گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد

ستاد گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور اعضای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.
کد خبر: ۳۹۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸ - 20April 2020

ستاد گرامی‌داشت چهلمین سال دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با موضوع تشکیل ستاد گرامی‌داشت چهلمین سال دفاع مقدس در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

«احد جمالی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست به دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: پاسداران پایه اساسی تاسیس، ماندگاری، تداوم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و امیدواریم که خداوند روز به روز بر قدرت آن‌ها بیافزاید.

وی با اشاره به دستورالعمل ابلاغی چهلمین سال دفاع مقدس، افزود: هدف‌گذاری‌های لازم در این دستورالعمل انجام شده که به کمیته‌های تخصصی ذیل ستاد و فرماندارن شهرستان‌ها اعلام می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وظایف کمیته‌های تخصصی و ستاد‌های شهرستانی را به طور مرتب پایش و پیگیری می‌کنیم تا برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس به نحو احسن انجام شود.

جمالی در رابطه با اعتبار مورد نیاز برای اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس هم گفت: با توجه به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی و ادارات بودجه‌های تعریف شده فرهنگی دارند، ملزم هستند که از محل این اعتبارات به صورت ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس را اجرا کنند.

وی با تأکید بر اینکه بحث اجرای برنامه‌های گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس یک موضوع حاکمیتی بوده و لازم‌الاجراست، عنوان کرد: هر آنچه که در رابطه با شهدا و اصالت‌های اصلی نظام و انقلاب اسلامی باشد، خداوند خود مسیر را هموار می‌کند و مشکل خاصی پیش نمی‌آید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به نگاه ویژه استاندار به برگزاری برنامه‌های چهلمین سال دفاع مقدس، باید با همکاری رؤسای کمیته‌های تخصصی دست به دست هم دهیم و به سهم خود منشأ خدمت در این امر بزرگ باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها