فرمانده سپاه کربلا:

سرمایه اجتماعی کشور در زمان «کرونا» افزایش یافت

سردار «محمدحسین بابایی» گفت: مشکلات حاشیه‌ای که در کشور‌های دیگر در پی شیوع کرونا رخ داده است، نه‌تنها در ایران به وجود نیامد، بلکه سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی افزایش یافت.
کد خبر: ۳۹۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ - 20April 2020

سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی در زمان «کرونا» افزایش یافتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در بازدید از چند کارگاه بزرگ تولیدی مواد ضدعفونی و یک دستگاه هوشمند ضدعفونی در چالوس در جمع خبرنگاران با اشاره به رزمایش «کمک مومنانه» اظهار داشت: ‌در بازدید از این شهرستان شاهد انبوه کالا‌هایی بودیم که به کمک خیرین جمع‌آوری و توسط بسیجیان در حال بسته‌بندی بود.

وی با بیان اینکه همدلی که بین مسئولین، گروه‌های مردمی، روحانیت، گردان‌های بسیج و پاسداران ایجاد شده است، قطعا امسال ماه مبارک رمضان را به‌یادماندنی خواهد کرد، افزود: امسال خاطره خوشی برای کسانی که ایثار کردند، باقی خواهد ماند.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلا در ادامه به کشور‌های درگیر ویروس کرونا اشاره و اضافه کرد:‌ خیلی از کشور‌هایی که درگیر این ویروس منحوس هستند، تعجب می‌کنند که چگونه مردم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی توانستند به خوبی با این موضوع مبارزه کنند و آن مشکلات حاشیه‌ای که در آن کشور‌ها شروع شده و خیلی هم عواقب وخیمی را در پی داشته در ایران به وجود نیامد؛ بلکه سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی افزایش پیدا کرد.

بابایی با تصریح بر اینکه این رزمایش، تمرینی برای روز‌های سخت است، گفت: ‌ان‌شاءالله مردم عزیز که در این مدت به زحمت افتادند، روی رفاه و آسایش را ببینند و به یاری خداوند متعال، تا روز عید فطر شرایط بسیار خوبی برای مردم رقم بخورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار