سپاه به دلیل پاسداری از انقلاب همواره مورد هجمه دشمنان بوده است

در بیانیه دفتر نمایندگی ولی فقیه مرکز بهداری رزمی شمال‌غرب نزسا به مناسبت سالگرد تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است که انقلاب هرچه دشمن دارد و دشمنی دارند، به طور طبیعی در مقابل سپاه پاسداران صف بسته‌اند و حضور دارند؛ چون سپاه پاسدار انقلاب است.
کد خبر: ۳۹۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳ - 20April 2020

سپاه به دلیل پاسداری از انقلاب همواره مورد هجمه دشمنان بوده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، دفتر نمایندگی ولی فقیه مرکز بهداری رزمی شمال‌غرب نزسا به مناسبت سالگرد تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

اگر سپاه نبود ، کشور هم نبود، امام خمینی (ره)

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛مجموعه ای است که وجودش امروز برای کشور و ملت ایران و همه هدفهای والایی که این ملت برای خودش ترسیم کرده، ضروری و لازم است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فقط یک مجموعه نظامی نیست بلکه خدمات مردمیاری را نیز می‌توان مشاهده کرد.

یک مجموعه نظامی می تواند با شکلهای مختلف، با هدفها و با رفتارهای مختلف و با خصلت‌های گوناگون باشد، البته بحمدالله امروز در نظام جمهوری اسلامی همه سازمانهای نظامی به یک معنا سازمانهای معنوی و الهی و دارای اهداف خدایی هستند؛ ارتش و نیروی انتظامی هم همینطور است، سپاه پاسداران هم که ولادتش اینطور بوده است.

انقلاب هرچه دشمن دارد و دشمنی دارند، به طور طبیعی در مقابل سپاه پاسداران صف بسته‌اند و حضور دارند؛ چون پاسدار انقلاب است، همه آن نیروهایی که در این طبیعت [خداساخته] و در این قوانین و سنن الهی برای دفاع از انقلاب و از حقانیت اسلام وجود دارد، همه آن نیروهای معنوی، همه آن توانایی‌ها و استعدادهای درونی، همه در خدمت مجموعه ای است که برای دفاع از انقلاب پدید آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها