فرمانده سپاه نینوای گلستان:

فعالیت قرارگاه پدافند زیستی تا عادی شدن شرایط ادامه دارد

سردار علی ملک شاهکویی گفت: مردم استان گلستان بدانند تا زمانی که شرایط به حالت عادی برنگردد، فعالیت قرارگاه پدافند زیستی و جلسات رزمایش کمک مومنانه ادامه دارد.
کد خبر: ۳۹۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵ - 20April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، نشست خبری فرمانده سپاه نینوای گلستان با موضوع تشریح اقدامات سپاه استان در مقابلع با ویروس و رزمایش کمک مومنانه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

فعالیت قرارگاه پدافند زیستی تا عادی شدن شرایط ادامه دارد

 سردار علی ملک شاهکویی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سپاه از دل ملت متولد شد و دوم اردیبهشت ماه سال ۵۸ اساسنامه سپاه شکل گرفت و در جهت دفاع از انقلاب و استقرار حکومت ولایی و اسلامی کار خود را آغاز کرد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: هر جامعه ای که تفکر انقلاب اسلامی و گفتمان ولایت وجود داشته باشد سپاه آن جا حضور دارد و در مقابل تهدیدهای دشمنان برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی حضور دارد و سپاه در راستای توسعه کشور در قالب قرارگاه خاتم الانبیا فعالیت‌های فراوانی را انجام داده است.

 وی افزود: بعد از شیوع ویروس کرونا و تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل سپاه، قرارگاه پدافند زیستی در استان شکل گرفت و گروه های جهادی، بسیج سازندگی و همه نیروهای جبهه انقلاب در قالب این قرارگاه جمع شدند و فعالیت‌های خود را در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس انجام دادند.

 فرمانده سپاه نینوا استان گفت: فراگیری ویروس کرونا، هماهنگی و همدلی بسیار زیبایی را در استان و کشور نمایان کرد و شاهد آن بودیم که همه دستگاه ها در کنار یکدیگر پای کار آمدند.

سردار  ملک‌شاهکویی در خصوص رزمایش کمک مومنانه گفت: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری، رزمایش کمک مومنانه با تشکیل قرارگاه کمک‌های مردمی مومنانه با دبیری بسیج سازندگی و محوریت پایگاه های بسیج سازماندهی شد و در مرحله اول و دوم بیش از ۲۸ هزار بسته کمک‌های مومنانه به صورت عادلانه در سطح استان توزیع شد و و بنا داریم تا پایان ماه مبارک رمضان ۲۰۰ هزار خانواده را تحت پوشش این رزمایش خداپسندانه قرار دهیم.

 وی به تشریح اقدامات قرارگاه پدافند زیستی اشاره کرد و گفت: ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، تولید و توزیع ماسک و لباس بیمارستانی، فعال سازی کارگاه های تولید ماسک، توزیع بسته های معیشتی، توزیع غذای گرم به دست نیازمندان، تولید و توزیع مواد ضدعفونی از مهمترین اقدامات قرارگاه پدافند زیستی می باشد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در خاتمه گفت: مردم استان گلستان بدانند تا زمانی که شرایط به حالت عادی برنگردد، فعالیت قرارگاه پدافند زیستی و جلسات رزمایش کمک مومنانه ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار