مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه قم خبر داد؛

فعالیت ضدکرونایی ۷ گروه جهادی در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم

حجت‎الاسلام والمسلمین طاهری از تشکیل هفت گروه جهادی متشکل از کارکنان آن مرکز و روحانیون جهادی، با هدف خدمت‌رسانی در زمان شیوع ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۳۹۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷ - 20April 2020

فعالیت ضدکرونایی ۷ گروه جهادی در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‎الاسلام والمسلمین طاهری مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم با اشاره به این که هدف مهم مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، پشتیبانی از همه طلاب و روحانیون است، اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا، این مرکز بر آن شد تا فعالیت‌هایی برای خدمت‌رسانی به جامعه هدف خود و همچنین اقشار آسیب‌پذیر تدارک ببیند که تشکیل گروه‌های جهادی یکی از مهم‌ترین این اقدامات بود.

وی اضافه کرد: این گروه‌های جهادی در اسفند ماه سال گذشته فعالیت جهادی خود را با هماهنگی همه نهادی‌های ذی‌ربط در سطح شهر و استان به‌ویژه در بیمارستان‌ها و آرامستان بهشت حضرت معصومه (س) قم آغاز کردند و به همیاری بیماران و کادر پزشکی بیمارستان‌ها پرداختند.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم افزود: هدف از تشکیل گروه‌های جهادی، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، معلولین و بیماران صعب‌العلاجی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا در قرنطینه خانگی هستند و به علت ریسک حضور در فضای شهر توان انجام کار‌های روزمره خود را ندارند.

وی همچنین احوالپرسی تلفنی هزار و ۵۰۰ استاد حوزوی را از دیگر برنامه‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم در این ایام برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار