مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

سپاه پاسداران مقتدرترین و مردمی‌ترین نهاد انقلابی دنیاست

سردار عباس یوسفی گفت: سپاه پاسداران تنها یک نهاد نظامی نیست، تنها یک سازمان راهبردی و امنیتی نیست بلکه سپاه، به واسطه تدبیر معمار کبیر انقلاب و تفکرات مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مردمی‌ترین نهاد انقلابی دنیاست.
کد خبر: ۳۹۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۸ - 21April 2020

سپاه پاسداران مقتدرترین و مردمی‌ترین نهاد انقلابی دنیاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در اهواز به تحلیل مسائل روز پرداخت و اظهار داشت: دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) باید از جوانب مختلف تجزیه و تحلیل شود و تنها به ارسال یک پیام اکتفا نکنیم چرا که تشکیل این نهاد در دل انقلاب، معادلات دنیا را به هم زد.

وی افزود: سپاه پاسداران تنها یک نهاد نظامی نیست، تنها یک سازمان راهبردی و امنیتی نیست بلکه سپاه، به واسطه تدبیر معمار کبیر انقلاب و تفکرات مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مردمی‌ترین نهاد انقلابی دنیاست. نهادی که با رویش بسیج در دل همه اقشار و اصناف و اقوام ایران زمین، ریشه زد و به ثمر نشست.

یوسفی گفت: سپاه مثل یک نهال پر طراوت در اوایل انقلاب کاشته شد در دوران دفاع مقدس ریشه دواند در بحران های پس از جنگ، شکل گرفت و ثمر اجتماعی داد و امروز به یک شجره طیبه‌ای تبدیل شده که هر شاخ و برگش می‌تواند سایه‌ای مستدام بر سر اقتدار و امنیت مردم ایران و بلکه مظلومان جهان باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: به لطف پروردگار و حرمت خون شهداء، همانقدر که سپاه همچون خاری، چشم دشمنان نظام و انقلاب و کشور ایران را آزار می‌دهد به همان اندازه نزد اقشار مختلف مردم کشورمان و به خصوص محرومان و البته کشورهای منطقه که مورد ظلم استکبار هستند، همچون یک کوه استوار و یک بازوی قدرتمند به محبوبیت رسیده و این محبوبیت و مقبولیت باعث خشم امپراطوری‌های پوشالی غرب شده است.

وی افزود: در دوران جنگ نرم به سر می بریم و رسالت رسانه‌‌ها بسیار حساس و سنگین شده است چرا که خبرنگاران جوان و انقلابی ما به عنوان افسران این جنگ، باید با شلیک حقایق و ارسال تیترهای دشمن شکن از ماهیت جهادی و ماموریت‌های الهی این روزهای سپاه بگویند و بنویسند تا مردم دنیا به عظمت و اقتدار مردمی‌ترین نهاد نظامی، سیاسی، اجتماعی و جهادی دنیا پی ببرند و حکومت‌های ماسک دزد و پوشالی هم بدانند که با وجود این نهاد مردمی که ریشه در فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس دارد، حتی اجازه چپ نگاه کردن به حریم این خاک مقدس و این مردم انقلابی را ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار