بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان؛

حضور پویا و سازنده سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف نقطه عطفی درخشان است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ - 21April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کُردستان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سایه اتخاذ تدابیر استراتژیک معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت تا بتواند فلسفه وجودی خود را در صیانت از دستاوردها، آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران معنا و تفسیر کند؛ دستاوردهایی که محصول خون هزاران شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی بود که در مصاف با اهریمن‌نان تاریخ در رگ‌های زمین جاری شد و امروز از دل آزادگان و آزاد مردان جهان جوشیدن گرفته و در تحقق آرزوی دیرینه و قلبی امام (ره) که همانا صدور معنوی انقلاب اسلامی ایران به سرتاسر جهان بود، نقش ایفا می‌کند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس‌ کردستان ضمن گرامی‌داشت این روز مهم‌،حضور پویا و سازنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی‌، اقتصادی‌، علمی و نظامی را نقطه عطفی درخشان و ارزنده می‌داند که نیروهای حزب‌اللهی و ولایتمدار سپاه پاسداران همچون دوران دفاع مقدس با همت و اراده مستحکم خود در اجرای پروژه‌های راهبردی و کلان کشور کارآمدی و کارآیی خود را نشان داده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبعیت از منویات فرماندهی معظم کل قوا، تجربیات ارزشمند حماسه هشت سال دفاع مقدس، وحدت و همدلی نیروهای مسلح توانمند جمهوری اسلامی ایران، با آمادگی کامل به هرگونه تهدید و تجاوز به میهن اسلامی با اتکا به قدرت لایزال الهی و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه پاسخ کوبنده و محکمی خواهد داد.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این روز تاریخی را که میراث معنوی حضور امام خمینی(ره) می‌باشد، به یکایک سبزپوشان و پاسداران حریم ولایت و بسیجیان سرافراز و آحاد امت ولایت‌مدار، تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم همانند همیشه هوشمندی و آمادگی‌های همه جانبه دفاعی آحاد نیروهای مسلح کشور به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جبهه دشمنان انقلاب اسلامی را منفعل و مقهور عظمت و اقتدار انکارناپذیر خود قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار