قمی:

اولویت کشور شکست کرونا باشد

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تمام مسئولین در شرایط کنونی باید اولویت را بر شکست کرونا قرار دهند.
کد خبر: ۳۹۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ - 21April 2020

اولویت کشور شکست کرونا باشدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، محمد قمی در گفت‌وگویی درباره تاثیر کرونا بر فضای سیاسی کشور و درس‌های کرونا برای سیاستمداران جهان اظهار داشت: کرونا نه تنها در کشور ما بلکه در تمام جهان در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تاثیر زیادی داشته که به وضوح در دوران پساکرونا شاهد آن خواهیم بود.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس افزود: اولویتی که در شرایط کنونی باید مورد توجه همه مردم، مسئولین و نهادها باشد شکست کروناست، اگر عده‌ای در شرایط کنونی کشور به دنبال اهداف سیاسی خود باشند به آن ها توصیه می‌کنم که نه تنها در این شرایط بلکه در شرایط دیگر هم از این امر پرهیز کنند، اگر بشر خرد داشته باشد و بنی آدم را اعضای یک پیکر بداند باید اول به فکر سلامتی بشر باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: این ویروس بر اقتصاد نیز تاثیرگذار بوده است و می‌بینیم که بسیاری از فعالان اقتصادی دچار خسارت های زیادی شدند.

قمی ادامه داد: در عرصه بین‌الملل برخی از کشورها به هیچ وجه به نابودی ویروس کرونا توجهی ندارند و فقط به فکر منافع و اهداف سیاسی خود هستند، برای مثال آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در یمن و فلسطین آتش افروزی می‌کنند، آن‌ها کشور ما را تحریم کرده و برای جلوگیری از ارسال اقلام پزشکی و دارویی به ایران برخی کشورها را تحت فشار قرار می‌دهند.

این مقام مسوول اضافه کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا به جای یاری رساندن برای از بین بردن کرونا درصدد تحقق اهداف سیاسی خود بوده و ادعای حقوق بشر نیز دارند، این درحالی است که بیشترین مبتلایان و کشته شدگان کرونا ویروس در خود کشور آمریکا است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها