پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تشکیل سپاه؛

سپاه پاسداران پیشگام در همه میدان‌هاست

استاندار خراسان‌ جنوبی به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ - 21April 2020

سپاه پاسداران پیشگام در همه میدان‌ها استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان‌ جنوبی، «محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان‌ جنوبی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

دوم اردیبهشت‌ماه، یادآور تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

حضور در عرصه‌های گوناگون، خاصه صحنه‌های خطرآفرین، ویژگی برجسته سپاه پاسداران بوده و این نهاد انقلابی از زمان تأسیس، همواره پیشگام در همه میدان‌ها است.

سپاه پاسداران به عنوان نماد اراده انقلابی کشور با دشمن‌شناسی و بصیرت در شناخت جایگاه والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره حافظ جان و مال و ناموس وطن و ملت شریف ایران اسلامی بوده و دوشادوش دیگر نیروهای مسلح، دست زیاده‌خواهان و متعرضان به خاک پهناور ایران اسلامی را قطع خواهد کرد.

افزایش توان بازدارندگی دفاعی و نظامی کشور که بخش مهمی از آن مرهون مجاهدت‌های پاسداران انقلاب اسلامی به‌ویژه شهید جبهه جهانی مقاومت، سردارِ شهید حاج «قاسم سلیمانی» و نیروهای مسلح است، موجب افزایش اقتدار ملی و امنیت عمومی و پشتوانه‌ای عظیم برای کشور محسوب می‌شود.

در استان خراسان جنوبی نیز سپاه پاسداران در کنار بسیج سازندگی، همگام و همدل با دولت و با روحیه‌ای جهادی، طلایه‌دار خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و توسعه در منطقه بوده و خواهد بود.

اینجانب ضمن پاسداشت تلاش‌های جانانه سپاهیان ایثارگر در حفظ و استحکام دستاوردهای نظام، از خداوند متعال توفیق روزافزون همه خادمان ایران اسلامی را در تأمین و مراقبت از منافع و سربلندی کشور، تحت امر رهبر معظم انقلاب اسلامی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها