بختیاری در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

طبخ و توزیع بیش از پنج میلیون غذا در طرح «همسفره» کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در قالب طرح همسفره، ۳۱۳ آشپزخانه اطعام مهدوی در سراسر کشور راه‌اندازی و بیش از پنج میلیون وعده غذایی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و مددجویان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ - 21April 2020

طبخ و توزیع بیش از پنج میلیون غذا در طرح «همسفره» کمیته امدادبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در حاشیه راه‌اندازی همزمان ۳۱۳ آشپزخانه اطعام مهدوی با بیان اینکه سال‌های گذشته، افطار ساده در سراسر مساجد توزیع می‌شد، اظهار داشت: امسال با توجه به پروتکل‌های بهداشتی و عدم اجتماع مردم در مساجد، طرح همسفره به نام امام زمان (عج) در کمیته امداد راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: در این طرح ۳۱۳ آشپزخانه اطعام مهدوی در سراسر کشور راه‌اندازی خواهد شد؛ در این طرح با همکاری خیّرین بیش از پنج میلیون وعده غذایی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد توزیع خواهد شد.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه اولین آشپزخانه در دانشگاه امام صادق (ع) راه‌اندازی شده است، گفت: این آشپزخانه‌ها با همکاری دانشگاه‌های علم پزشکی، سپاه‌های استانی و پایگاه‌های بسیج در سراسر کشور راه‌اندازی شده است.

بختیاری افزود: پیش‌بینی ما در این طرح، پخت پنج میلیون غذاست که با همکاری و همراهی خیّران افزایش خواهد یافت. در این طرح از ظرفیت بسیج برای توزیع غذا بین نیازمندان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار