جمع‌آوری کمک‌های ویژه آسیب‌دیدگان از کرونا توسط سپاه کردستان

بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کُردستان در قالب رزمایش کمک مؤمنانه اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی ویژه آسیب‌دیدگان از کرونا کرد.
کد خبر: ۳۹۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ - 21April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح کشور و استان کردستان و پیامدهای منفی به وجود آمده و آسیب وارد شده به معیشت برخی خانوارهای کم درآمد و بی‌بضاعت همزمان با سراسر کشور رزمایش کمک‌های مومنانه در کردستان نیز آغاز شد.

در این راستا به منظور تحقق تدابیر فرامین فرمانده معظم کل قوا و پیرو ابلاغ دستورالعمل رزمایش بزرگ و سراسری کمک‌های مومنانه،  بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کُردستان اعلام کرد که هم استانی‌های عزیز در استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را که برای هر شهرستان یک شماره حساب در نظر گرفته شده به بانک انصار و به نام جذب و هدایت کمک های مردمی واریز کنند.

متقاضیان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 2602703208447 و شماره کارت 6273817010041071 واریز کرده و کمک‌های غیرنقدی خود را نیز به مساجد، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سراسر استان کردستان تحویل دهند.

انجام کمک‌های نقدی و غیر نقدی، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و خوراکی بسته‌بندی‌شده بین نیازمندان بخشی از اقداماتی است که در رزمایش کمک مؤمنانه صورت می‌گیرد.

پویش #کمک_مؤمنانه نیز در فضای مجازی و تمام رسانه‌ها همزمان با اجرای این رزمایش به راه افتاده که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار