فرمانده سپاه بندر امام خمینی (ره) خبر داد؛

آغاز مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در شهرستان بندر امام (ره)

یاسر زکی‌زاده گفت: همزمان با سراسر استان خوزستان، رزمایش عمومی کمک مومنانه، در مرحله نخست با تهیه و توزیع بسته های غذایی بین خانواده‌های فقیر و متضرر از ویروس کرونا در بندر امام(ره) آغاز شده است.
کد خبر: ۳۹۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶ - 21April 2020

آغاز مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در شهرستان بندر امام خمینی (ره)

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «یاسر زکی‌زاده» فرمانده سپاه حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) بندر امام خمینی(ره) با اعلام شروع مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان، اظهار داشت: پیرو فرمان مقام معظم رهبری(حفظ الله) در ایجاد رزمایش عمومی کمک مومنانه، در مرحله نخست این رزمایش یک هزار و 100 بسته غذایی تهیه و بین خانواده‌های فقیر و متضرر از ویروس کرونا تقسیم می‌شود.

وی درباره جامعه هدف طرح کمک مومنانه در بندر امام خمینی(ره) افزود: مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه به‌صورت قرارگاهی و در راستایی لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، بین افراد نیازمند و افرادی که بر اثر این ویروس منحوس متضرر شدند و کار آنها مختل شده توزیع می‌شود.

زکی‌زاده گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سالروز ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع) بسته‌های غذایی با استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج، کمک‌های مردمی و خیرین تهیه و بین افراد آسیب‌پذیر و نیازمند توزیع می‌شود‌ و البته تلاش خواهیم کرد تا این روند تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار