استاندار مازندران:

حضور سپاه پاسداران در مقابله با «کرونا» تجلی‌ درخشان خدمتگزاری به انقلاب است

«احمد حسین‌زادگان» گفت: حضور سپاه پاسداران و بسیجیان عزیز در این روزهای سخت مقابله با کرونا تجلی‌ درخشان خدمتگزاری این نهاد متعهد و انقلابی است.
کد خبر: ۳۹۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ - 21April 2020

حضور سپاه پاسداران در مقابله با «کرونا» تجلی‌ درخشان خدمتگزاری به انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دوم اردیبهشت ماه سال 1358 با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) برای صیانت از دستاوردهای انقلاب تاسیس شد، طی بیش از 4 دهه با سلحشوری و غیرت و حضور در صحنه‌های خطیر جانبازی در مسیر آرمان‌های حق‌طلبانه و آزادی‌خواهانه ملت ایران حرکت کرد و با تقدیم شهدای گرانقدر در راه صیانت از شأن و شوکت ملی، امروز با تاسی از منویات مقام معظم رهبری از پایه‌های اساسی ثبات، ماندگاری، تداوم و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی است.

سپاه از بدو تاسیس تاکنون ثمرات و افتخارات بی‌شماری داشته و در عرصه‌های مختلفی برای ادای رسالتی که بر دوش داشته است به نقش‌آفرینی پرداخته و همراه با دیگر نیروهای جان برکف و مسلح جمهوری اسلامی ایران با ایستادگی در برابر زیاده طلبی‌های دشمنان و بدخواهان در سایه پیروی از فرماندهی معظم کل قوا، زمینه حفظ، استمرار و اقتدار نظام را فراهم آورده و با حضور تاریخی – حماسی خود در دوران دفاع مقدس و عرصه خدمت‌رسانی به مردم در بحران‌های طبیعی و ... نامی ماندگار در صحیفه پاسداری از انقلاب است.

حضور سپاه پاسداران و بسیجیان عزیز در این روزهای سخت مقابله با کرونا یکی از اوج‌ها و تجلی‌های درخشان خدمتگزاری این نهاد متعهد و انقلابی است. سپاه با ورود جانانه به میدان و شرکت در طرح بسیج ملی و تخصیص بیمارستان‌های ثابت به بیماران کرونایی، احداث بیمارستان‌های سیار، تجهیز و افزایش تخت‌های آی سی یو، وضعیت سنجی افراد در کلینک‌های این نهاد و نقش آفرینی گسترده بسیجیان در عرصه ضدعفونی کردن معابر، راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک، مشارکت در توزیع اقلام و طرح غربالگری سراسری و ... بالنده چون همیشه در کنار ملت ایران باقی ماند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان والامقام به‌ویژه شهدای گلگون‌کفن این نهاد انقلابی، فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیورمردان سپاه در سراسر ایران اسلامی و استان مازندران تبریک می‌گویم و از اقدامات و تلاش‌های پاسداران عزیز در مقابله با کرونا قدردانی و از درگاه خداوند قادر متعال، برای همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی، توفیق مسالت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار