نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

فرهنگ مقاومت استان بوشهر منبعث از دیانت و حماسه‌سازی شهداست

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه دفاع دارای کارنامه درخشانی است گفت: فرهنگ مقاومت استان بوشهر منبعث از دیانت و حماسه‌سازی شهدا است.
کد خبر: ۳۹۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ - 21April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر با بیان اینکه نام شهید همیشه در ادوار تاریخی مانا است اظهار داشت: شهید طبق دستور خداوند متعال در جهاد شرکت می‌کند و به خدا می‌پیوندد.

وی با اشاره به اینکه جهاد در راه خداوند متعال ارزشمند و ماندگار است گفت: شهدا با شهادت، گرانقدرترین و پرسودترین معامله با خداوند کرده‌اند.

امام جمعه بوشهر جایگاه و موقعیت این استان را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: استان بوشهر یک استانی مهم، تاثیرگذار از نوع نگرش، عمل، سیاست راهبردی و مجاهدت‌های اساسی میدانی است.

این مسئول با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه‌های مختلف در 8 سال دفاع مقدس حضور تاثیرگذاری داشت افزود: استان بوشهر در عرصه هوایی، دریایی، زمینی و پدافند نقش مهم و تاثیرگذاری دارد که در دوران دفاع مقدس این مهم محقق و نیروهای مختلفی به جبهه‌ها اعزام کرد.

صفایی‌بوشهری با اشاره به اینکه تمام امکانات دفاعی در استان بوشهر در همه ادوار وجود داشته و دارد خاطرنشان کرد: استان بوشهر در عرصه دفاع، استانی امتحان پس داده و مطئمن باشید هر متجاوزی به این استان بخواهد حمله و تعرض کند به اندازه تمام تاریخ مقاومت استان، در مقابل متجاوزان می‌ایستد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه دفاع دارای کارنامه درخشانی است گفت: فرهنگ مقاومت استان بوشهر منبعث از دیانت و حماسه‌سازی شهدا است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر تبیین عظمت حماسه آفرینی شده برای آحاد جامعه اضافه کرد: باید تاریخ نگاران عظمت حماسه آفرینی شهدا را برای نسل‌های آینده تبیین کنند.

وی با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر بیان کرد: برگزار کنندگان این کنگره اقدامات مهم و برجسته انجام داده‌اند که جای قدردانی دارد.

صفایی‌بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه مقابله با کرونا پیشگام است متذکر شد: در عرصه مبارزه با ویروس کرونا استان بوشهر نشان داد که پیشگام است و این‌چنین نیروهای مردمی و جهادی در هیچ کجا، مثل استان بوشهر که در  تولید، تهیه و عرضه مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش فعالیت کردند وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها