مسئول بسیج سازندگی مازندران خبر داد؛

مشارکت ۷ هزار گروه جهادی در رزمایش «کمک مومنانه» در مازندران

«محمدمهدی اقبال‌پور» از مشارکت ۷ هزار گروه جهادی در رزمایش کمک مومنانه در سراسر استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۹۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ - 21April 2020

مشارکت ۷ هزار گروه جهادی در رزمایش «کمک مومنانه» در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «محمدمهدی اقبال‌پور» مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با اشاره به فعالیت ۲ ماهه گروه‌های جهادی بسیج در زمینه پیشگیری شیوع کرونا و کمک به کادر درمانی از مشارکت ۷ هزار گروه جهادی در رزمایش کمک مومنانه در سراسر استان خبر داد و اظهار داشت: بسیج سازندگی با بهره‌گیری از ظرفیت عظیم مردمی و جهادی و همچنین حرکت جمعی همدلانه درصدد است تا بنا به فرموده مقام معظم رهبری رزمایش کمک مومنانه را جهت ایجاد مواسات و همدلی با نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی در سطح استان اجرا کند.

اقبال‌پور با اشاره به زمان رزمایش که از نیمه شعبان شروع و تا عید سعید فطر سال جاری ادامه خواهد داشت، افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان، نهاد‌های حمایتی، مجمع خیرین محرومیت‌زدایی استان و نیز گروه‌های جهادی با مشارکت و همکاری همه‌جانبه در جهت اجرای هرچه بهتر این رزمایش نقش آفرینی خواهند کرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران به اهداف این رزمایش اشاره و اضافه کرد: اهداف رزمایش بکارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود به منطور ایجاد مواسات و همدلی عمومی است تا آثار روانی و اجتماعی متاثر از بیماری کرونا تا حدودی از بین برود.

به گفته اقبال‌پور رزمایش کمک مومنانه با محوریت پایگاه‌های مقاوت بسیج برگزار خواهد شد و در این رزمایش خدمات متنوع و گوناگون از قبیل: توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، خدمات پزشکی و حقوقی، خدمات مشاوره‌ای، کمک به صاحبان مشاغلی که در ایام کرونا آسیب دیدند و نیز فعال نمودن صندوق قرض الحسنه اشتغالزا جهت کمک به نیازمندان و... به مردم شریف استان مازندران داده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار