مسئول سازمان حفظ آثار دفاع مقدس سپاه:

کنگره شهدا یک واقعه ماندگار خواهد بود

سردار «احمد حق‌طلب» گفت: کنگره شهدا یک واقعه ماندگار خواهد بود که از محصول آن باید به نحو صحیحی برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت استفاده کرد.
کد خبر: ۳۹۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ - 21April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «احمد حق‌طلب» مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران کنگره 2 هزار شهید استان بوشهر به برگزاری 26 کنگره استانی و اقشاری مانند هنرمندان، ورزشکاران و اصناف اشاره کرد و اظهار داشت: بوشهر یکی از موفق‌ترین استانها در برگزاری این رویداد فرهنگی بوده است.

وی گفت: کنگره شهدا یک واقعه ماندگار خواهد بود که از محصول آن باید به نحو صحیحی برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت استفاده کرد.

حق‌طلب همبستگی و انسجام مسئولان و مردم را در برگزاری کنگره قابل ستایش دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری اجلاسیه مانند رسیدن به قله بلندی بود که باید از این گنجینه عظیم استفاده بیشتری ببریم.

این مسئول اضافه کرد: در سال ۹۹ برگزاری کنگره ملی در استان‌های ایلام و یزد و بزرگداشت شهدای عشایر و داتش آموزان را در برنامه داشتیم که با وجود شیوع ویروس کرونا قصد داریم با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به این کار کنیم.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: در شرایط کنونی شاید زمان برگزاری کنگره‌ها با تاخیر انجام شود و امیدواریم با طرح‌ها و ایده‌های مبتکرانه برنامه‌ها را دنبال کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار