مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز بوشهر:

سپاه پاسداران یکی از اصلی‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی است

«سید حسین ناظر» گفت: سپاه پاسداران یکی از اصلی‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی و از مهمترین یادگار‌های بزرگ پاسدار اسلام در قرن معاصر یعنی حضرت امام خمینی (ره) است که اگر نبود اثری هم از تداوم جمهوری اسلامی ایران نبود.
کد خبر: ۳۹۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ - 21April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «سید‌حسین ناظر» مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز بوشهر امروز در حاشیه مراسم تجلیل از برگزار کنندگان کنگره ملی سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر، اظهار داشت: سپاه پاسداران یکی از اصلی‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی و از مهمترین یادگار‌های بزرگ پاسدار اسلام در قرن معاصر یعنی حضرت امام خمینی (ره) است که اگر نبود اثری هم از تداوم جمهوری اسلامی ایران نبود.

وی با اشاره به ۲ اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران و نقش مثبت و ارزنده سپاه در چهل سال انقلاب اسلامی گفت: پاسدار وظیفه‌اش پاسداری از همه ارکان و اجزاء نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به دلیل اینکه سپاه از جنس مردم است در قلوب مردم هم جا دارد و تشکیل سازمان بسیج مستضعفین در جای جای ایران اسلامی برای انجام امور محوله و ماموریت‌های سپاه در همین  زمینه است.

این مسئول با اشاره به جایگاه نیرو‌های چهارگانه زمینی، دریایی، هوافضا و قدس سپاه در همه بحران‌ها و به ویژه بحران‌های نظامی و امنیتی در داخل و در سطح بین‌الملل نقش اول و نسخه شفابخش حل بحران‌ها و تهدید‌ها بوده و خواهد بود.

ناظر به نقش تاثیر بخش نیروی قدس سپاه در حل بحران بین‌المللی و منطقه‌ای داعش اشاره کرد و گفت: سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با ایجاد وحدت بین فرق و مذاهب مختلف منطقه در قالب جبهه مقاومت و مدافعان حرم توانست بحران منطقه‌ای داعش را برطرف کند و خداوند هم با تسخیر قلوب سپاهیان و مردم و پویش جهانی «من سلیمانی‌ام» بخشی از اجر و پاداش این سردار سرافراز اسلام را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار