فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان خبر داد؛

مشارکت شیوخ و سران عشایر آبادان در طرح رزمایش کمک مومنانه

سرهنگ شاپوراحمدی به مشارکت شیوخ و سران عشایر در طرح رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: خانواده‌های نیازمند جا مانده از مرحله اول توسط پایگاه‌های بسیج در مساجد شناسایی و در مرحله‌های بعدی به آنها کمک خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱ - 21April 2020

مشارکت شیوخ و سران عشایر آبادان در طرح رزمایش کمک مومنانه

به گزارش دفاع‌پرس در اهواز، سرهنگ پاسدار «شاپور احمدی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان امروز (سه‌شنبه) در خصوص چگونگی انجام طرح کمک مومنانه اظهار داشت: سپاه و بسیج در راستای کمک به اقشار ضعیف و نیازمند در راستای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب وارد عمل شدند و بسته های معیشتی را برای کمک به نیازمندان این شهرستان تدارک دیدند.

وی به تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در سپاه ناحیه مقاومت بسیج آبادان نیز اشاره کرد و افزود: نیازمندان توسط پایگاه‌ها در محلات مختلف شهرستان شناسایی و سازماندهی شدند و برای هر خانواده یک بسته معیشتی شامل برنج، روغن، سویا، حبوبات، رب‌گوجه و چای با مبلغی در حدود دو میلیون ریال در نظر گرفته شد.

سرهنگ احمدی گفت: در مرحله اول توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته بین نیازمندان در نظر گرفته شد و در مرحله‌های بعدی در ماه مبارک رمضان توزیع سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی دیگر در دو مرحله پیش‌بینی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان به مشارکت شیوخ و سران عشایر در طرح رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد و افزود: خانواده‌های نیازمند جا مانده از مرحله اول توسط پایگاه‌های بسیج در مساجد شناسایی و در مرحله‌های بعدی به آنها کمک خواهد شد و این بسته های معیشتی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار