فرمانده سپاه لرستان خبر داد؛

آغاز رزمایش سراسری کمک مومنانه در لرستان

سردار «مرتضی کشکولی» از آغاز رزمایش سراسری کمک مومنانه در لرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷ - 21April 2020

به گزارش دفاع‌پرس در خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی» صبح امروز (سه‌شنبه) در جلسه ویدئو کنفرانس با فرماندهان نواحی ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه خاری در چشم دشمنان نظام و شادی مظلومان و مستضعفین است.

وی با بیان اینکه چهارم اردیبهشت رزمایش کمک مومنانه در استان آغاز می شود، گفت: توزیع براساس نیازمندی و محرومیت به صورت محله محور انجام می گیرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با تاکید بر اینکه نیازها باید شناسایی و نسبت به رفع آن برنامه ریزی لازم صورت گیرد، عنوان کرد: بر اساس بررسی های انجام گرفته ۲۰۰ هزار خانوار تحت پوشش این رزمایش قرار می گیرند.

به گفته سردار کشکولی خانواده های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) از طریق نهادهای متولی انجام می می گیرند.

وی بیان کرد: زندانیان، خانواده های انها و دستفروشان که مجوز شهرداری دارند هم از طریق متولیان که در استان مشخص شدند کار توزیع انجام می شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: رزمایش کمک مومنانه در دو مرحله تا ۱۵ رمضان مرحله دوم ۱۶ تا عید فطر انجام می گیرد.

سردار کشکولی با بیان این که سپاه در این رزمایش از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استفاده می کند و اولویت با خانواده های آسیب دیده از کرونا هست.

وی تصریح کرد: افرادی که توانایی پرداخت اجاره مغازه، منزل ندارند و از کرونا آسیب دیده اند مورد حمایت بسته معیشتی قرار می گیرند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه از سال ۹۵تا ۹۸ فشار تورم به قشر کارمند بود، عنوان کرد: ویروس کرونا به اقشار مختلف مردم به خصوص خانواده های محروم و ضعیف فشار وارد کرده است.

سردار کشکولی اظهارداشت: در این مرحله کارگر ان فصلی، اصناف، رانندگان، آرایشگران مردانه و زنانه از جمله اقشاری هستند که مورد حمایت قرار می گیرند.

وی یادآور شد: از ظرفیت خیرین برای توسعه برنامه کمک مومنانه در شهرهای استان حتما استفاده می شود تا جهاد همدلی و انفاق به صورت عمومی اجرایی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها