امام جمعه بندرعباس بیان کرد؛

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی به نیازمندان در بندرعباس

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در مسجد جامع بندرعباس گفت: شناسایی نیازمندان آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و با همکاری پایگاه‌های بسیج و مساجد صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۳۹۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ - 21April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در هرمزگان، حجت‌الاسلام «محمد عبادی‌زاده» نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس امروز (سه‌شنبه) در حاشیه برنامه رزمایش قرارگاه خدمت‌رسانی مواسات و خدمت مومنانه به مردم هرمزگان با بیان اینکه، امسال با شیوه ویروس منحوص کرونا خیلی از مشاغل و کسب و کار‌ها از رونق افتاده است اظهار داشت: پیرو فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص رزمایش همدلی و مواسات و کمک‌های مؤمنانه، این توفیق را داریم که بسته‌های معیشتی تهیه و به دست مردم عزیز برسانیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس با اشاره به نحوه شناسایی نیازمندان و توزیع دو هزار بسته حمایتی عنوان کرد: شناسایی نیازمندان آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و با همکاری پایگاه‌های بسیج و مساجد صورت می‌گیرد و این دو هزار بسته که امروز تهیه شده است توزیع می‌شود.

عبادی زاده با بیان این که پاسداران، بسیجیان و روحانیون با مجاهدت و روحیه انقلابی در راستای به ثمر نشستن این انقلاب در حال فعالیت هستند، عنوان کرد: مرحله نخست این رزمایش مصادف شده است با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در به ثمر نشستن این انقلاب نقش مهم و کلیدی داشته است و حضور بسیجیان، پاسداران و روحانیون انقلابی نشان از مجاهدت و اخلاص در امر کمک رسانی به مردم است.

وی در خصوص ثمرات، شیرینی، همدلی و مواسات کمک مومنانه گفت: از ثمرات و شیرینی همدلی و مواسات کسانی بهره می‌برند که خداوند به آنان نظر دارد، وظیفه ما این است که امروز به شکلی آبرومندانه کمک‌های تهیه شده را به درب منزل این نیازمندان برسانیم.

عبادی خاطر نشان کرد: فضیلت انفاق در روایات گاهی به اندازه نماز شب مطرح است و اگر کسی توفیق انجام مستحبات را نداشته باشد می‌تواند با انفاق آن را جبران کند؛ چراکه انفاق ارزش انسان را بالا می‌برد، این قرارگاه نیز با همین نیت و با کمک اعضای آن به کار خود ادامه می‌دهد و ان‌شاءالله به ثمر می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها