سردار میریان:

نگاه سپاه به شیوع کرونا «تهدیدگونه» است

رئیس اداره زمینی عملیات کل سپاه به فعالیت‌های سپاه در حوزه مبارزه با کرونا در کنار دیگر نیروهای مسلح کشور اشاره کرد و گفت: نگاه ما بر اساس وظایف‌مان به شیوع این ویروس نگاه «تهدیدگونه» است.
کد خبر: ۳۹۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ - 21April 2020

نگاه سپاه به مبارزه با کرونا «تهدیدگونه» استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «سیدمرتضی میریان» رئیس اداره زمینی عملیات کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مصاحبه با برنامه «رویداد» که از رادیو گفت‌وگو پخش می‌شود، با بیان اینکه سپاه با حضور جمعی از جوانان انقلابی و با تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تشکیل شد، اظهار داشت: سپاه در همان روزی که تشکیل شد، انجام ماموریت‌های خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین ویژگی سپاه «ولایتمداری» و «مردمی» بودن آن است، افزود: امروز سپاه پاسداران به کمک سایر نیروهای مسلح کشور، توانسته امنیت خوبی را در ایران ایجاد کند و در این زمینه دارای کارنامه خوبی است.

سردار «میریان» با اشاره به گستردگی مرزهای ایران در حوزه‌های آبی و زمینی و همسایگی‌اش با ۱۵ کشور، خاطرنشان کرد: در همسایگی ایران برخی از کشورها اشغال شده اند و یا اینکه از ثبات لازم برخوردار نیستند و قطعا این مسائل می‌تواند روی امنیت ایران تاثیر بگذارد؛ ولی سپاه و دیگر نیروهای مسلح تلاش کرده اند که امنیت خوبی در کشور حاکم شود و در واقع می‌توان گفت از کارنامه خوبی در حوزه امنیت مرزها و دور سازی دشمن از کشور برخوردار هستند.

رئیس اداره زمینی عملیات کل سپاه، با بیان اینکه عظمت نیروهای مسلح ایران از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از عظمت ملت ایران سرچشمه گرفته است، خاطرنشان کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، سپاه دارای یک‌سری مأموریت‌های پیش‌برنده و یک‌سری مأموریت‌های پیشرونده است.

سردار «میربان» همچنین به فعالیت‌های سپاه در حوزه عمرانی و ایجاد اشتغال در نقاط مختلف کشور اشاره کرد و افزود: سپاه به واسطه اقدامات خوب خود، به خاری در چشم دشمنان تبدیل شده است.

این مقام مسئول در سپاه پاسداران همچنین در بخشی دیگر از صحبت‌های خود، به فعالیت‌های سپاه در حوزه مبارزه با کرونا در کنار دیگر نیروهای مسلح کشور اشاره کرد و گفت: نگاه ما بر اساس وظایف‌مان به شیوع این ویروس نگاه «تهدیدگونه» است.

وی به مشارکت سپاه پاسداران در ضد عفونی کردن بسیاری از معابر و مکان‌های عمومی کشور اشاره کرد و گفت: سپاه همچنین برنامه‌ریزی کرده که به حدود سه میلیون نفر از اقشار محروم و آسیب‌پذیر کمک‌هایی را ارائه کند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار